Kung Fu Hustle (2004) m-HD x264 - AsCo
lesid - 12-03-2010 19:01
Kung Fu Hustle (2004) m-HD x264 - AsCo
Kung Fu Hustle (2004) m-HD x264 - AsCo
http://i30.tinypic.com/1z3ym91.jpg
PLOT:
In Shanghai, China in the 1940s, a wannabe gangster aspires to join the notorious "Axe Gang" while residents of a housing complex exhibit extraordinary powers in defending their turf.
IMDB:
Kod:
http://www.imdb.com/title/tt0373074/
Facts:
Kod:
[Movie Title ]....[ Kung Fu Hustle
[Release Year ]...[ 2004
[iMDb Rating ]....[ 7.8/10
[Genre ]..........[ Action / Comedy / Crime / Fantasy
[Runtime ]........[ 100 mins
[File Size ]......[ 1099 MB
[Source ].........[ Kung.Fu.Hustle.2004.720p.BluRay.DTS.x264-ESiR
[Resolution ].....[ 816*400 (Anamorph)
[Frame Rate ].....[ 23.976 fps
[Aspect Ratio ]...[ 2.39:1
[Video C/B ]......[ x264 ~1349 kbps
[Audio C/B ]......[ ND HE-AAC 6ch ~189 kbps
[Language ].......[ Cantonese (Chinese)
[Subtitle ].......[ English, German, Dutch, French, Spanish, Arabic (Not hardsubbed)
[Container ]......[ MatRoska (.mkv)
http://i43.tinypic.com/5cywde.jpg
NO PASS
Only spend $ 3 to buy premium account to download faster and much cheaper than buying a CD.Thank you!
http://i45.tinypic.com/6pur1f.png
Linki z tego postu zostały usunięte z powodu naruszenia praw autorskich.
lesid - 13-03-2010 14:11
Kung Fu Hustle (2004) m-HD x264 - ASCO
http://www.lovehkfilm.com/reviews_2/...u_hustle_a.jpg
Cytat:
Chińczyk:?
Rok: 2004
Reżyseria: Stephen Chow Sing-Chi
Producent: Stephen Chow Sing-Chi, Chui Po-Chi, Jeff Lau Wai-Chun
Scenariusz: Stephen Chow Sing-Chi, Kan-Tsang Cheong Xin, Huo, Chan Man-Keung
Działanie: Yuen Woo-Ping, Sammo Hung Kam-Bo
Obsada: Stephen Chow Sing-Chi, Chi-Chung Lam, Yuen Qiu, Yuen Wah, Eva Huang Shengyi, Chan Kwok-Kwan, Kai-Tin Man, Xiaogang Feng, Dong Zhi-Hua, Liang Hsiao, Chiu Chi-Ling, Leung Siu-Lung, Yu Xing, Suet Lam, Zhang Yi-Bai, Yuen Cheung-Yan, Lam Chi-Sin, Min-Hun Fung, Chin Wellson Sing-Wai
Skinny: Stephen Chow długo oczekiwany film jest słabo rozwinięte komedii kung-fu, która jest właścicielem wszystkich dzięki zaskakująco Keen Filmmaking rozumieniu handlowym. Natomiast powtarzające się oglądanie może zmniejszyć jego wpływ, Kung Fu Hustle jest niewątpliwie zabawny i dziki tłum-Pleaser, że Hong Kong fanów kina czekali.
Przegląd
przez Kozo:
To wspaniałe, PS też smutek. 2004 r. był prawdziwy wasteland na kasie w Hongkongu Kino z najbardziej kasowym filmem Fantasia jest na około $ 25 milionów dolarów. It Takes A wszystko po tygodniu Stephen Chow Kung Fu Hustle do swojej zaćmienie film Grosses każdego innego HK i wskrzesić zainteresowanie lokalnego rynku filmowego. Jak jeden człowiek może osiągnąć sukces Jeśli Jackie Chan, Andy Lau, Sammi Cheng i Johnnie To nie? Jaki jest sekret do możliwości Chow do fortuny? Efekty specjalne? Slapstick komedia? Zdolności do podejmowania zabawny film? Jing Wong nie? Prawdopodobnie odpowiedź: wszystkie z powyższych. Kung Fu Hustle nie może być najlepszy Hong Kong filmów tego roku, PS handlowej instynkty i różnorodną mieszankę elementów sprawia, że absolutnym zwycięzcą. Dla czystej rozrywki wartości, nic innego nie zbliża się w 2004 roku.
Stephen Chow jest Sing, uciskanych dope w 1930 Shanghai, który aspiruje do członkostwa w Axe Gang, top triady w regionie. Pod przewodnictwem brata Sum (Chan Kwok-Kwan z Shaolin Soccer), zasady Axe Gang wszystko dzięki ich stylowy strój, Keen ax-rzucanie umiejętności, a ich próg dotykając przede wszystkim rytm. Oprócz orzeczenia ulicach Szanghaju żelazną ręką (lub topór), gang wybucha spontaniczne numerów tanecznych, a nawet lubi Boogie, Brother Sum po wiejący od kogoś z dubeltówką. Śpiewać nie można spodziewać się naprawdę Zostań członkiem Axe Gang Bo na nic i biednych blefiarz. Tubby On i jego pomocnik (Lam Chi-Chung z Shaolin Soccer) podszywania się pod członków Axe Gang do leże lokalnych slumsów chlew Alley, długopis osobistego antics spowodować więcej bólu niż zysku. Nawet mieszkaniec chlew Alley najniższa Wydaje przygotowane do radzenia sobie z żałosną parę. Ale mieszkańcy chlew Alley w stanie oprzeć się prawdziwym Axe Gang?
Łatwo odpowiedzieć: Tak, mogą. Śpiewać w shenanigans spowodować prawdziwe Axe Gang, aby pokazać, rozmawiać przed gang mogą stać się ich rowek, są one ukryte pokazać trzech mistrzów sztuk walki, którzy ich obecności w wielkim stylu przesadzone kung-fu. Dzięki ładne efekty specjalne oraz choreografia walki zabawy, mistrzów sztuk walki może mieć na te wyniki z wszystkich wrogów bezkompromisowej, slow-mo, rozmachem bullet-czas, Stephen Chow i jego choreografów walki (Yuen Woo-Ping, a krótko , Sammo Hung) może zgromadzić. Axe Gang tylko licznik z ich mistrzów sztuk walki, wyrwany ze wsi, a może nawet lokalnego szpitala psychiatrycznego, co prowadzi do jeszcze ściślejszej CG-sekwencje walki. Back-i-Forth między rezydentami chlewni i coraz bardziej wkurzony Axe Gang-off stanowi poważnego konfliktu z Kung Fu Hustle, Pozostaje PS istnieje jeszcze jeden z głównych graczy: Sing, który zaczyna wykazywać wstydu na swoich wybranych życia karnego. Jego zmiana będzie Sing melodia? I jeśli to zrobi, może nawet posiadać gapcio wannabe złodziej przeciwko własnemu "dziesiątki uzbrojonych w siekiery, złych i Bestia (Leung Siu-Lung), które mogą być najsilniejsze sztuk walki zawsze?
Ponownie, nie ma prostej odpowiedzi: tak, może. Jest to film Stephen Chow, Stephen Chow jest więc wyposażony w możliwość dostać się na każde zacięcie Możliwe narracji. Jako reżyser, producent, pisarz i gwiazda Kung Fu Hustle ma, Stephen Chow przynosi pełną Jego kinowy obsesje na stół do przewidzenia, a jednak czarujący styl. Długo fanem Bruce'a Lee, Chow Apes Jego bohater w kilku małych hołdy. Sztuki walki fiction, z filmów do komiksów, powieści odwołuje się do dostaje bez przerwy, do odbiorców i przewidywalne życie miłe. Chow wyraźnie cieszy się nowy Kreatywność danej mu przez efekty specjalne, i używa ich w celu zwiększenia filmu sztuk walki i zabawnych przesadzone w oczekiwany sposób. Materiał źródłowy jest bardzo zróżnicowana, energiczny i jawnie fantastyczny sposób są wysyłane wrogów pływające przypomina chiński i japoński komiks anime więcej niż starsze filmy sztuk walki i Chow zarządza kilka komiksów sekwencje, które są bardziej z Jing Wong Road Runner węgla. Nic z tego nie byłoby możliwe bez grafiki komputerowej, w przeciwieństwie do PS The Storm Riders czy The Legend of Zu, CG nie jest głównie na pokaz. Jak w Shaolin Soccer, Chow używa wyobraźni CG, zwiększenie jego fizyczność i energii sekwencji działań w sposób spektakularny. Tsui Hark, trochę notatek.
Na drugim końcu, Chow daje nam swoje zwykłe komiksy shenanigans, wesoły z przewidywalne wyniki PS nieco utrudnione. Komedii Kung Fu Hustle Wydaje się obowiązkowe W porównaniu do akcji, która to dziwna rzecz do powiedzenia na temat filmu Stephen Chow. To jeszcze śmieszne rzeczy, i Chow montuje grzywny zespół nie nazwy i nazwiska małoletniego jako jego menażerię karykatury i cutups. Yuen Qiu i Yuen Wah są zabawne jak właścicieli chlewni Alley, i pół-stałych kohorty Chung Lam Chi-Chow, Kai-Tin Man, i Lam Suet zapewnić godne poparcia. Mimo to, komedii i działania są nawet mniej niż zwycięski Ciekawe drukowane Którędy Chow ujawnia szlachetność jego bohaterów i opanowanie sztuki walki. Chow sprawia, że zwycięzcy z przegranymi, bohaterstwo i odnajduje w nieoczekiwane i pozornie mało prawdopodobne sposoby. To nie jest oryginalne rzeczy, banał z ukrytych mistrz sztuk walki można zobaczyć we wszystkim od początku Shaw Brothers kino aż do Karate Kid, a nawet filmów Star Wars. To skrót narracyjny, że wywołuje natychmiastową reakcję, PS Chow używa go wyjątkowo dobrze. Jeżeli nie miały takiego stylu publiczności, miłe i rozmachem, może nawet być zły, jak słaby oczywiste i nawet to wszystko jest.
Nie ma jeszcze słaby stuff. odsetki Sing miłości jest jego pierwszą miłością Fong (Huang Sheng-Yi), niemy niemy sprzedawców Czyj lód krem do zarządzania dwa krótkie uderzenia Reprezentacja Sing od złych wannabe chłopiec czyniący dobrze powrót do Noble. Śpiewa się bardzo dobrze nie jest rozwinięte, bo jest częściowo obcięty podany czas ekran, a nawet izolacji. Chow jest więcej graczy niż zespół gwiazda filmu, dlatego awansu do ostatecznego główne role czuje się trochę dziwne. Jeśli już, gwiazdy Kung Fu Hustle są mieszkańcy chlew Alley, a nie wannabe gangster złowionych w środku ich sprzeczności z Axe Gang. Kiedy w końcu przenosi się Chow front-i-center, uważa, prawie jak nie powinno mieć miejsca. Negatywne A gdy mówimy, postacie są niedopracowane, konfliktów natchnienia, Climax Wygodne i ckliwy romans uproszczone do punktu kalectwo. Shaolin Soccer emocjonalne łatwo realizowane na wadze więcej niż wszystko, co w Kung Fu Hustle.
Jednak narzekanie Wyżej są naprawdę jedynym możliwym, jeśli widok Kung Fu Hustle, jak każdy film po prostu inne, to, co najbardziej zdecydowanie nie. Jest to film Stephen Chow, a Stephen Chow publiczność przenosi siłę z Jackie Chan, Chow Yun-Fat, Twins, Boy'z i prawdopodobnie Twelve Girls Band razem. Stephen Chow zajmuje więcej niż kilka skrótów Emotional Dokonując Jego waga film, a nawet ignoruje standard budowy i charakteru działki na rzecz Rozwoju bigos handlowych elementy ... i to działa! Jeśli już, to rozumie, tylko to, co publiczność chce, żeby jego Chow i nadal udaje się zaskoczyć i wyzwanie ich oczekiwania Czasami w szalenie zabawny i czarujący sposób. Rozumieniu handlowym Keen świadczy Chow daje nadzieję na przyszłą karierę kierowania tylko przez weteranów funnyman-jeśli kiedykolwiek zdecydował się przerwać działania i tylko Zostań filmowcem. To wątpliwe, że Kung Fu Hustle będzie działać bez Chow Bo trudno sobie wyobrazić, że każdy aktor może zagrać ten sam znak przy życiu i nadal pozyskać sympatię i poparcie publiczności szybko i całkowicie. Się głównie charakter znikają i pojawia się ponownie, a tylko ubocznie związany z głównym narracji konflikt jest pełne nie-nie, i czy będzie można kupić, jeśli zagrał głównego bohatera Nicholas Tse. Ale to jest Stephen Chow, więc to wszystko jest dobre. Piekła, to lepiej. (Kozo 2005)
Cytat:
Chinese: ??
Year: 2004
Director: Stephen Chow Sing-Chi
Producer: Stephen Chow Sing-Chi, Chui Po-Chi, Jeff Lau Chun-Wai
Writer: Stephen Chow Sing-Chi, Tsang Kan-Cheong, Xin Huo, Chan Man-Keung
Action: Yuen Woo-Ping, Sammo Hung Kam-Bo
Cast: Stephen Chow Sing-Chi, Lam Chi-Chung, Yuen Qiu, Yuen Wah, Eva Huang Shengyi, Chan Kwok-Kwan, Tin Kai-Man, Feng Xiaogang, Dong Zhi-Hua, Hsiao Liang, Chiu Chi-Ling, Leung Siu-Lung, Xing Yu, Lam Suet, Zhang Yi-Bai, Yuen Cheung-Yan, Lam Chi-Sin, Fung Min-Hun, Wellson Chin Sing-Wai
The Skinny: Stephen Chow\'s long-awaited film is an under-developed kung-fu comedy that owns all thanks to its astoundingly keen commercial filmmaking sense. While repeated viewing may lessen its impact, Kung Fu Hustle is the wild and undeniably entertaining crowd-pleaser that Hong Kong Cinema fans have been waiting for.
Review
by Kozo:
It\'s great, but also kind of sad. 2004 has been a veritable box-office wasteland for Hong Kong Cinema, with the highest grossing film being Fantasia at approximately $25 million dollars. Then it takes all of one week for Stephen Chow\'s Kung Fu Hustle to eclipse the grosses of every other HK film AND resurrect interest in the local film market. How can one man succeed where Jackie Chan, Andy Lau, Sammi Cheng and Johnnie To fail? What\'s the secret to Chow\'s ability to break the bank? Special effects? Slapstick comedy? The ability to make an entertaining movie? No Wong Jing? The likely answer: all of the above. Kung Fu Hustle may not be best Hong Kong film of the year, but its commercial instincts and eclectic mixture of elements makes it an absolute winner. For sheer entertainment value, nothing else in 2004 comes close.
Stephen Chow is Sing, a downtrodden dope in 1930s Shanghai who aspires to be a member of the Axe Gang, the top triad in the region. Led by Brother Sum (Chan Kwok-Kwan of Shaolin Soccer), the Axe Gang rules all thanks to their stylish attire, keen axe-throwing skills, and above all their toe-tapping rhythm. Besides ruling the streets of Shanghai with an iron fist (or axe), the gang breaks out into spontaneous dance numbers, and even Brother Sum likes to boogie after blowing someone away with a shotgun. Sing can\'t really expect to become a member of the Axe Gang because he\'s useless and a poor bluffer. He and his tubby sidekick (Lam Chi-Chung of Shaolin Soccer) pretend to be Axe Gang members to shakedown the local slum Pigsty Alley, but their antics cause more personal pain than profit. Even the lowest resident of Pigsty Alley seems equipped to deal with the pathetic pair. But can the residents of Pigsty Alley stand up to the real Axe Gang?
The easy answer: yes, they can. Sing\'s shenanigans cause the real Axe Gang to show up, but before the gang can get their groove on, they\'re shown up by three hidden martial arts masters who make their presence known in grand exaggerated kung-fu style. Thanks to nifty special effects and fun fight choreography, these martial arts masters can take on scores of foes with all the hard-hitting, slow-mo, bullet-time panache that Stephen Chow and his fight choreographers (Yuen Woo-Ping and, briefly, Sammo Hung) can muster. The Axe Gang can only counter with their own martial arts masters, plucked from the countryside or maybe even the local mental hospital, which leads to even more CG-enhanced fight sequences. The back-and-forth between the Pigsty residents and the increasingly pissed-off Axe Gang forms the major conflict of Kung Fu Hustle, but there still remains one major player: Sing, who begins to show shame at his chosen criminal life. Will Sing change his tune? And if he does, can a dopey wannabe thief even hold his own against scores of axe-wielding bad guys AND the Beast (Leung Siu-Lung), who may be the strongest martial artist ever?
Again, there\'s an easy answer: yes, he can. This is a Stephen Chow movie, so Stephen Chow is endowed with the ability to get himself out of every narrative jam possible. As director, producer, writer and supposed star of Kung Fu Hustle, Stephen Chow brings the full complement of his cinematic obsessions to the table in predictable, and yet enthralling style. Long a fan of Bruce Lee, Chow apes his hero in a number of small homages. Martial arts fiction—from movies to comics to novels—gets referenced nonstop, to predictable audience-pleasing effect. Chow clearly enjoys the new creativity given to him by special effects, and uses them to enhance the film\'s martial arts in expected and hilariously exaggerated ways. The source material is varied; the energetic and blatantly fantastic way foes are sent flying recalls Chinese comics and Japanese anime more than older martial arts films, and Chow manages a few comic sequences that are more out of Road Runner than Wong Jing. None of this would be possible without computer graphics, but unlike The Storm Riders or The Legend of Zu, the CG isn\'t mainly for show. Like in Shaolin Soccer, Chow uses CG imaginatively, enhancing the physicality and energy of his action sequences in spectacular ways. Tsui Hark, take some notes.
On the other end, Chow gives us his usual comic shenanigans, with predictably hilarious but somewhat labored results. The comedy in Kung Fu Hustle seems obligatory when compared to the action, which is a strange thing to say about a Stephen Chow movie. It\'s still funny stuff, and Chow assembles a fine ensemble of minor names and no-names as his menagerie of caricatures and cutups. Yuen Qiu and Yuen Wah are hilarious as Pigsty Alley\'s landlords, and semi-regular Chow cohorts Lam Chi-Chung, Tin Kai-Man, and Lam Suet provide decent support. Still, the comedy and even the action are less interesting than the winning way in which Chow reveals his characters\' nobility and martial arts mastery. Chow makes winners out of losers, and rediscovers heroism in unexpected, and seemingly unlikely ways. It\'s not original stuff; the cliché of the hidden martial arts master can be seen in everything from early Shaw Brothers flicks all the way up to The Karate Kid or even the Star Wars films. It\'s narrative shorthand that elicits an immediate response, but Chow uses it exceptionally well. If it weren\'t given such style and audience-pleasing panache, one might even be annoyed at how obvious and even flimsy it all is.
There\'s even more flimsy stuff. Sing\'s love interest is his first love Fong (Huang Sheng-Yi), a dumb mute ice cream seller whose two brief appearances manage to shock Sing from wannabe bad boy back to noble do-gooder. Sing himself isn\'t very well developed, partially because he\'s given truncated, and even isolated screen time. Chow is more of an ensemble player than the film\'s star, which is why his eventual promotion to the starring role feels a bit odd. If anything, the stars of Kung Fu Hustle are the residents of Pigsty Alley, and not the wannabe gangster caught in the middle of their conflict with the Axe Gang. When Chow eventually moves front-and-center, it almost feels like it shouldn\'t be happening. And while we\'re talking negatives, the characters are underdeveloped, the conflicts uninspired, the climax convenient, and the love story simplistic to the point of maudlin lameness. Shaolin Soccer easily carried more emotional weight than anything in Kung Fu Hustle.
However, the above gripes are really only viable if you view Kung Fu Hustle as just any other movie, which it most definitely is not. This is a Stephen Chow movie, and Stephen Chow carries the audience clout of Jackie Chan, Chow Yun-Fat, the Twins, the Boy\'z, and probably the Twelve Girls Band combined. Stephen Chow takes more than a few shortcuts when giving his film emotional weight, and ignores standard character development and even plot construction in favor of a mishmash of commercial elements...and it works! If anything, Chow understands just what his audience wants, and still manages to surprise and sometimes challenge their expectations in wildly entertaining and enchanting ways. The keen commercial sense demonstrated by Chow gives hope to a future directing-only career by the veteran funnyman—if he ever decided to stop acting and just become a filmmaker. It\'s doubtful that Kung Fu Hustle would work without Chow because it\'s hard to imagine that any actor alive could play the same character and still win audience sympathy and support so quickly and completely. Having the main character disappear and reappear, and be only tangentially related to the main conflict is a complete narrative no-no, and it would be impossible to buy if Nicholas Tse played that main character. But this is Stephen Chow, so it\'s all good. Hell, it\'s better. (Kozo 2005)
';
// -->
Linki z tego postu zostały usunięte z powodu naruszenia praw autorskich.