Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Pomadka - 2006-11-09 22:08
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Zakupoholiczka:)
(Wiadomość 3046059)
Nie wiem czy już było, ale napiszę :p: najwyżej dostanę po głowie :D
Właśnie dorwałam do rąk nową gazetę z programem i zobaczcie co tam jest napisane:
" Znana z II edycji Tańca z gwiazdami para Anna Głogowska i Piotr Gąsowski spodziewają się dziecka :eek: Maleństwo przyjdzie na świat za 7 miesięcy. Dla Ani będzie to wielkie przeżycie, bo po raz pierwszy zostanie mamą. Piotr jest już ojcem. Z aktorką Hanną Śleszyńską ma 7-letniego syna Kubę "
Albo ja coś źle zrozumiałam, albo Anna i Piotr będą mieli razem dziecko :eek: Przecież ona miała wyjść za mąż za innego faceta. Do czego to może dojść podczas przygotowań do tańca to przechodzi ludzkie pojęcie :eek: Przecież to miał być tylko taniec :confused:
Głogowska jest ponoć w drugim miesiącu ciąży. ;)
Ponoć robi wielką różnicę. :cool:
Też o tym słyszałam, a później wyczytałam w jakiejś gazecie, że to nieprawda. Ania dementowała te ploty. Mówiła coś o tym, że takie pogłoski o ciąży zagrażają jej karierze oraz podpisanym umową. Była rozżalona, że ktoś wymyśla takie bzdury, i że ona jako matka dowiedziała się o swojej ciąży z gazety. :D Zresztą podobno jej mama była równie zażenowana tą wiadomością i tym, że piszą o jej wnuku w gazecie, a córka się jej nie pochwaliła.
Może się Ania broni na zapasa, bo ma ważne zobowiązania zawodowe, a taka wiadomość mogłaby ją zruinować zawodowo? A może faktycznie to tylko plota?
Nie wiem ile w tym prawdy, okaże się za parę miesięcy. ;)
dorcia_ - 2006-11-11 11:08
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
hehe widac, ze nie tylko ja jestem na biezaco w ploteczkach z pudelka :rolleyes: szczezrze to nie przepadam za bardzo za gasowskim i szkoda by bylo takiej sympatycznej Ani dla takiego dziada ;P moze watpliwosci sie rozwieja jesli Ania by wystapila w V edycji TzG :rolleyes: ponoc jest studentka mojego wydzialu [ ?? ]
quality - 2006-11-11 11:20
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Wie ktos czy bedzie a o ile bedzie to kto ma wystapic w V edycji?
A w tej jak wygra ten caly Piter Lukas to juz bedzie przechył
harosza22 - 2006-11-11 11:27
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Nie widze sensu w robieniu piątej edycji.Brakuje"gwiazd",os ob ktore nadalyby swierzosc programowi.Przydaloby sie tez zmienic prowadzacych,jurorzy powinni byc ostrzejsi.Takie "perły"naszego show biznesu jak doda wnioslyby,mimo wszystko duzo do TzG a tak dadza jakies nudne dziennikarki...bo chyba 3 mroczka juz nie ma??!!
dorcia_ - 2006-11-11 11:50
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez quality
(Wiadomość 3058105)
Wie ktos czy bedzie a o ile bedzie to kto ma wystapic w V edycji?
A w tej jak wygra ten caly Piter Lukas to juz bedzie przechył
ja bym bardzo cchiala zeby Peter wygral :ehem: :rolleyes:
jak rusin wygra to bedzie wiadomo, ze z tymi wynikami cos nie tak bylo ...
Cytat:
Napisane przez harosza22
(Wiadomość 3058173)
Nie widze sensu w robieniu piątej edycji.Brakuje"gwiazd",os ob ktore nadalyby swierzosc programowi.Przydaloby sie tez zmienic prowadzacych,jurorzy powinni byc ostrzejsi.Takie "perły"naszego show biznesu jak doda wnioslyby,mimo wszystko duzo do TzG a tak dadza jakies nudne dziennikarki...bo chyba 3 mroczka juz nie ma??!!
ja w sumie tez uwazam ze troche juz przesadzaja ... mogli by zrobic przerwe ... i za jakis czas V edycje zrobic jesli juz tak bardzo chca ;P no ale jesli ten program ma taka ogladalnosc i przynosi ogromne zyski to na pewno nie beda az tak glupi zeby z niego rezygnowac ;)
rusalka - 2006-11-11 14:26
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
ja jestem za rusin:)
malmac23 - 2006-11-11 14:52
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez miu miu
(Wiadomość 3045901)
Ja mam wrażenie, że te "teorie spiskowe" są wymyślane po to, żeby odwrócić uwagę od tego, że tak naprawdę jedyną teorią spiskową w programie jest ciągłe wygrywanie kiepsko tańczącej Kingi!
o tym samym pomyślałam:ehem::rolleyes :
Pomadka - 2006-11-11 15:36
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez dorcia_
(Wiadomość 3058009)
hehe widac, ze nie tylko ja jestem na biezaco w ploteczkach z pudelka :rolleyes:
szczezrze to nie przepadam za bardzo za gasowskim i szkoda by bylo takiej sympatycznej Ani dla takiego dziada ;P moze watpliwosci sie rozwieja jesli Ania by wystapila w V edycji TzG :rolleyes: ponoc jest studentka mojego wydzialu [ ?? ]
Ja pudelka nie czytuję, nigdy tam nie byłam. Te informacje pochodzą z gazety...
A z drugą cz. II postu się zgadzam. :rolleyes:
Wczoraj czytałam, że Adam Sztaba nie będzie już aranżował muzyki do kolejnej edycji TzG, ponieważ chce się skupić na tworzeniu swojej płyty. :-)
Szkoda, bo jego wraz z zespołem i Iwonę Pavlowic uważam za dwie istotne osoby w pr. Są niejako filarami programu. Reszta to po prostu wypelniacze... :cool: :rolleyes:
ona1981 - 2006-11-11 18:49
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
No to jutro mamy już finał :-)
Trzymam kciuki za Petera oczywiście :winko:
bielaczka - 2006-11-12 07:51
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Dzisiaj finał.. Na kogo stawiacie? Ja oczywiscie na Kinge :) jednak nadal ubolewam nad odjesciem Mroczka.. echt:( powinien dojsc do finalnu, ale coz, nie ode mnie to zalezy w koncu...
A zauwazylycie jak to wszystko szybko zlecialo? Niby 3 miesiace a mienelo jak kilka dni.. Szok ;o ! Echt.. smutno troche mi, ciekawe co teraz bede robila w niedziele o 20 :(?
isa666 - 2006-11-12 08:07
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Ja stawiam na Lukasa :ehem: Ale zobaczymy, może Kinga dziś zabłyśnie :rolleyes:
A tak wogóle, to fajnie było by, gdyby w TV pokazywali jakieś profesjonalne konkursy taneczne :ehem:
Tymczasem nigdzie takiego czegoś jeszcze nie widziałam :(
dorcia_ - 2006-11-12 08:39
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
ja tez bym chciala zeby LUcas wygral!!! :ehem:
Kinga miala za dobrze przez caly program heh jakos nie chce mi sie wierzyc ze miala tyle sms=ow :rolleyes:
Judysia - 2006-11-12 11:17
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
A mi się TVN zepsuł wczoraj i nadal go nie ma :mad: I to na sam finał :mad: I nawet nie raczyli tego naprawić :mad: Jak ja oglądne finał :cry:
Kattie7 - 2006-11-12 11:35
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez dorcia_
(Wiadomość 3058356)
ja bym bardzo cchiala zeby Peter wygral :ehem: :rolleyes:
jak rusin wygra to bedzie wiadomo, ze z tymi wynikami cos nie tak bylo ...
ja w sumie tez uwazam ze troche juz przesadzaja ... mogli by zrobic przerwe ... i za jakis czas V edycje zrobic jesli juz tak bardzo chca ;P no ale jesli ten program ma taka ogladalnosc i przynosi ogromne zyski to na pewno nie beda az tak glupi zeby z niego rezygnowac ;)
nie zabija się kury znoszącej złote jajka :D :)
przerwa i tak będzie bo nowa edycja wystartuje na wiosne, chyba gdzies na początku marca, więc jeszcze wszyscy zdążą się stęsknić za Tańcem... ;)
ja tez trzymam dziś kciuki za Lucasa, fajny facet jest i już :)
Kinga tez fajna babka, ale za bardzo faworyzowana jako przedsawiciel TVN :rolleyes:
pAtiŚ - 2006-11-12 11:40
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Ciekawe kto dziś wygra, stawiam na Kingę :)
Abuba - 2006-11-12 12:25
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Pomadka
(Wiadomość 3059910)
Wczoraj czytałam, że Adam Sztaba nie będzie już aranżował muzyki do kolejnej edycji TzG, ponieważ chce się skupić na tworzeniu swojej płyty. :-)
Szkoda, bo jego wraz z zespołem i Iwonę Pavlowic uważam za dwie istotne osoby w pr. Są niejako filarami programu. Reszta to po prostu wypelniacze... :cool: :rolleyes:
Właśnie - Iwona i Adam Sztaba to podstawa :ehem:
A czy w pierwszej edycji TzG też grała orkiestra Sztaby?
Madziorka - 2006-11-12 12:27
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez pAtiŚ
(Wiadomość 3063962)
Ciekawe kto dziś wygra, stawiam na Kingę :)
ja tez stawiam na Kingę:)
Momo - 2006-11-12 12:28
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Ja też jestem za Kingą.Tańczy może nie najlepiej,ale jest sympatyczna;)
_totally_ - 2006-11-12 12:29
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Nie wiem, czy oglądałyście dzisiejsze wydanie Dzień Dobry TVN. Rozmawiali z Lucasem, Rusin i Equrollą. Tego ostaniego pytano m.in. o to, czyje zwycięstwo obstawia. Powiedział, że w tej edycji nie ma czarnych koni... Skoro nawet on tego nie ukrywa... ;)
Madziorka - 2006-11-12 12:43
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Pomadka
(Wiadomość 3042480)
No ładnie się Edysia bawi. :)
Ona jest chyba "nawąchana" albo pożarła jakiegoś "kwasa". ;) Zwłaszcza na tym pierwszym filmiku z Dawidem widać jej dziwaczne, nachalne zachowanie.
na jednym i drugim filmiku widac że jest nieźle naćpana.
Madziorka - 2006-11-12 12:50
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Abuba
(Wiadomość 3028054)
Bardzo ładnie to dziewczyny ujęłyście! :ehem:
Zastanawia mnie, czy gdyby w kolejnej edycji wystąpił Tomasz Lis, to czy odpadłby jako pierwszy? ;)
napewno hihihihihihhi.
Impersona - 2006-11-12 13:22
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Wydaje mi się , że Piotruś nie wygra chociażby dlatego, że wraca do Stanów, a przecież wygrani jeżdżą z turnee, promują ten program w miastach całej Polski, chociaż w sumie tak Cichopkowa najbardziej i Foremniakowa, bo nie widziałam nigdzie tańczącego Olivera i Mroczka.
jennuś - 2006-11-12 18:56
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
zqa 5 minut Finał :) Ma wygrać Kinga i Stefano :D:D:D
_Brzoskwinka_ - 2006-11-12 19:10
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Skrzynka przesadziła z opalenizną :eek: .
miu miu - 2006-11-12 19:21
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
No, no, no. Ale Kinga dostała oceny ;)
Ines1985 - 2006-11-12 19:26
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
No jasne, Kinga oczywiscie jako jeden z tancow musiała wybrac rumbe :rolleyes: jakże by inaczej :rolleyes:
Juda - 2006-11-12 19:49
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Ja of kors stawiam na Kingę i Stefano ;)
Drugi taniec Kingi co prawda mi się nie podoba no ale i tak jej kibicuję ;)
Przecież kryształowa kula do USA wyjechać nie może ;)
silva - 2006-11-12 20:02
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
K.Skrzynecka podobno mówiła,że używa samoopalacza ;)
Ja byłam za Kingą i chyba nadal jestem ,ale wydaje mi się ,że Lucas dziś lepiej tańczy niz Kinga :/
kasia20a - 2006-11-12 20:03
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Juda
(Wiadomość 3067414)
Ja of kors stawiam na Kingę i Stefano ;)
Drugi taniec Kingi co prawda mi się nie podoba no ale i tak jej kibicuję ;)
Przecież kryształowa kula do USA wyjechać nie może ;)
ale Cyprianski swietnie zatanczyl:eek::D
Ines1985 - 2006-11-12 20:09
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Juda
(Wiadomość 3067414)
Przecież kryształowa kula do USA wyjechać nie może ;)
I dlatego zostanie w TVN-ie :rolleyes:
I jeszcze puscili to jej wyznanie ze przestala sie czuć kobietą.
To już pewne ze wygra :rolleyes:
asiuchna - 2006-11-12 20:14
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Kingi passo ładne, drugi taniec beznadziejny :( rumba ładnie...
ale i tak freestyle w poprzedniej edycji były fajniejsze...
Lucas... hmmm... cóż tu komentować skoro i tak nie wygra :p: :cool:
Cytat:
Napisane przez kasia20a
(Wiadomość 3067506)
ale Cyprianski swietnie zatanczyl
POstaral sie chlopak :D
tootsie - 2006-11-12 20:23
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez asiuchna
(Wiadomość 3067560)
Kingi passo ładne, drugi taniec beznadziejny :( rumba ładnie...
ale i tak freestyle w poprzedniej edycji były fajniejsze...
Lucas... hmmm... cóż tu komentować skoro i tak nie wygra :p: :cool:
POstaral sie chlopak :D
oj Cypriański pokazła co potrafi :ehem:
znacie może piosenkę do której tańczyła Joanna Liszowska?
będe ogromnie wdzięczna :ehem: :cmok:
Ines1985 - 2006-11-12 20:24
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Przez caly freestyle Lucasa I Dominiki mimowolnie sie usmiechalam... Ten facet ma w sobie cos fajnego ;) widac ze taniec sprawia mu frajdę. Mimo ze nie jest już młodzieniaszkiem to potrafi sie bawic. I dlatego wedlug mnie zasluguje na nagrode... Bedzie wielka szkoda jesli nie wygra... :(
Co za idiotyzm... Znowu jury ocenilo tak, ze w podsumowaniu ich ocen jest po równo :baba: mimo że Lucas zasluzyl na 4 dziesiątki!! Nawet wielka dama nie dała 10 mimo ze zawsze jest zachwycona :rolleyes:
ulamaria - 2006-11-12 20:27
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
oh a toż dla mnie zaskoczenie niebywałe! Kinga tanczyła rumbe i passo doble??? :)
czyli jedyne co jej jako tako wychodzi....
nie ogladam finału. Bo i tak zakonczenie jest znane...
silva - 2006-11-12 20:28
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3067616)
Przez caly freestyle Lucasa I Dominiki mimowolnie sie usmiechalam... Ten facet ma w sobie cos fajnego ;) widac ze taniec sprawia mu frajdę. Mimo ze nie jest już młodzieniaszkiem to potrafi sie bawic. I dlatego wedlug mnie zasluguje na nagrode... Bedzie wielka szkoda jesli nie wygra... :(
Co za idiotyzm... Znowu jury ocenilo tak, ze w podsumowaniu ich ocen jest po równo :baba: mimo że Lucas zasluzyl na 4 dziesiątki!! Nawet wielka dama nie dała 10 mimo ze zawsze jest zachwycona :rolleyes:
Tak dokładnie, to był tzw."bezczel" :mad:
Możliwe ,że teraz ludzie się wkurzyli i może bardzo dużo osób głosować na Lucasa własnie.
miu miu - 2006-11-12 20:30
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Freestyle Kingi moim zdaniem był rewelacyjny!!! Zanim to zatańczyli chciałam, żeby kulę zdobył Lucas ale teraz jestem pewna, że wygra Kinga :D Super im to wyszło!!!
silva - 2006-11-12 20:32
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez miu miu
(Wiadomość 3067655)
Freestyle Kingi moim zdaniem był rewelacyjny!!! Zanim to zatańczyli chciałam, żeby kulę zdobył Lucas ale teraz jestem pewna, że wygra Kinga :D Super im to wyszło!!!
Z tym się zgodzę, również bardzo mi się podobał :ehem:
irkax - 2006-11-12 20:36
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3067616)
Przez caly freestyle Lucasa I Dominiki mimowolnie sie usmiechalam... Ten facet ma w sobie cos fajnego ;) widac ze taniec sprawia mu frajdę. Mimo ze nie jest już młodzieniaszkiem to potrafi sie bawic. I dlatego wedlug mnie zasluguje na nagrode... Bedzie wielka szkoda jesli nie wygra... :(
Co za idiotyzm... Znowu jury ocenilo tak, ze w podsumowaniu ich ocen jest po równo :baba: mimo że Lucas zasluzyl na 4 dziesiątki!! Nawet wielka dama nie dała 10 mimo ze zawsze jest zachwycona :rolleyes:
Mam identyczne odczucia :ehem:
Nawet normalnie zagłosowałam !!!! na Lucasa oczywiście :D
edit: ale wygra oczywiście kinga, bo władze ma ten, kto liczy głosy - czyli TVN
edit2: no jasne - nie mogło być inaczej - wygrała Kinga i Stefano
Ines1985 - 2006-11-12 20:37
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez silva
(Wiadomość 3067644)
Tak dokładnie, to był tzw."bezczel" :mad:
Możliwe ,że teraz ludzie się wkurzyli i może bardzo dużo osób głosować na Lucasa własnie.
sama bym chetnie zaglosowala... Gdyby nie to że na karcie mojego telefonu "bida aż piszczy" :(
Freestyle Kingi byl po prostu ładny. Początek i koniec bardzo ciekawy... A reszta to po prostu rumba która zawsze jej wychodzila.
Ale to dla mnie za mało ;) wolałabym aby wygrał calokształt a nie tylko freestyle i jeden najlepiej opanowany taniec ;)
hula_hula - 2006-11-12 20:41
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Jednak Kinga :rolleyes:
aga21087 - 2006-11-12 20:41
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
JJJJJEEEEEEEESSSSSSSSTTTT TTTT Kinga i Stefano !!! :jupi: :jupi: :jupi:
Shemreolin - 2006-11-12 20:41
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Wiedziałam! :p:
biiibiii - 2006-11-12 20:42
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Kinga !!!!!!
sandersiq - 2006-11-12 20:43
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Kinga:jupi::jupi::ehem:
Ines1985 - 2006-11-12 20:45
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Chyba wszyscy wiedzieli... :rolleyes:
To było już od dawna do przewidzenia.
Tak jak wyniki dzisiejszych wyborów na prez. miasta :rolleyes:.
Co za dzień :baba:
malenka17 - 2006-11-12 20:48
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Caly sukces Rusin lisem podszyty :)) To bylo oczywiste.
Nie wiem dlaczego,ale mam odczucia,ze dzis wszystkie pary ktore tanczyly,byly lepsze od par finalowych.Moim zdaniem jka najbardziej zasluzyl na nagrode Peter,tak jak napisala Ines.Sprawia mu to frajde,jest bardzo oddany,skromny i calkiem niezle sobie radzil.Wydaje mi sie bardziej swobodny niz wypociny Rusin.Taa i te dwie 9 od Tyszkiewicz i Galana zeby były wyrownane szanse..;/
Grr..jestem zniesmaczona.A wlasnie jak sie dowiedziec,czy wygralam Suzuki? :D:D:D
kasia20a - 2006-11-12 20:49
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez sandersiq
(Wiadomość 3067752)
Kinga:jupi::jupi::ehem:
a jakie ona ma dziwne rece, okropnie jej zyły widac:eek: a ja sie ciesze ze wygrali bo jej partner jest słodki:D
_Brzoskwinka_ - 2006-11-12 20:49
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3067763)
Chyba wszyscy wiedzieli... :rolleyes:
To było już od dawna do przewidzenia.
Dokładnie .
Ines1985 - 2006-11-12 20:51
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
A czy mi sie wydaje czy mieli pokazac dzisiaj cos "czego jeszcze nigdy nie pokazywali!! przebieg głosowania sms-owego!!".
Czy mi sie coś przesłyszało?
Ech, nie powinnam ogladac takich komercyjnych głupot kiedy mam pms. W tym programie ciekawy jest tylko taniec. Cała jego otoczka (jury, ich komentarze, żarty prowadzących, różne poustawiane przekręty dotyczące ocen i głosów) to jedna wielka żenada...
MrsVargas - 2006-11-12 20:52
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez tootsie
(Wiadomość 3067608)
oj Cypriański pokazła co potrafi :ehem:
znacie może piosenkę do której tańczyła Joanna Liszowska?
będe ogromnie wdzięczna :ehem: :cmok:
Tootsie to Gloria Estefan "Conga" :)
irkax - 2006-11-12 20:53
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez malenka17
(Wiadomość 3067780)
Grr..jestem zniesmaczona.A wlasnie jak sie dowiedziec,czy wygralam Suzuki? :D:D:D
No właśnie - ani słowem nie wspomnieli o losowaniu nagród :baba:
A może już musze jechać do W-wy po samochód :D
irkax - 2006-11-12 20:55
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3067801)
A czy mi sie wydaje czy mieli pokazac dzisiaj cos "czego jeszcze nigdy nie pokazywali!! przebieg głosowania sms-owego!!".
Czy mi sie coś przesłyszało?
To ma być chyba jutro pokazane w "Kulisach TZG"
Pokaża no i co? Kto mi zagwarantuje, że to nie jeden wielki przekręt? ;)
edit: przepraszam za post pod postem, ale myślałam, że jak będę cytować Ines to już się ktoś zdąży dopisać ;-)
Juda - 2006-11-12 20:58
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Kurczę trzeba było ją obstawiać w zakładach! ;)
kimi1000 - 2006-11-12 20:59
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
hura Kinga i Stefano wygrali
asianiunia - 2006-11-12 21:00
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
hmmm dziewczyny, przeciez w finałowym odcinku tańczą te tańce które im najlepiej wychodziły i ktore sie najbardziej podobały w całej serii, to chyba normalne ! w poprzedniej edycji tez tak tanczyli, np. mroczek - sambe i walca, akurat za te tance mieli same 10 , nie wiem co w tym takiego dziwnego, juz bez przesady. Głupio jakby wybrali gorsze i im nie wyszlo jeszcze a kazdy chce wygrac :) Kinga wybrala rumbe do freestyla i bardzo dobrze bo w tym byla najlepsza i dlatego freestyle mi sie bardzo podobal i pierwszy raz byl wolny bez zadnego szybkiego co tez wyroznilo to na tle 4 edycji :D Fajnie by było jakby sie skumala z tym Steffano bo super razem wygladaja.
Aha a co do jury - to chyba po to wielka dama dala 9 zeby sie glosy wyrownaly zeby był remis, tak jest najlepiej , jury daje remis a decyzje niech podejmą widzowie. To tyle :)
KasikB - 2006-11-12 21:01
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez malenka17
(Wiadomość 3067780)
Caly sukces Rusin lisem podszyty :)) To bylo oczywiste.
A ja miałam nadzieję, że wygra Lucas. Żeby nie było jednoznacznego powodu faworyzowania Kingi. :ehem:
Ale widzę, że wiele osób (również w tym wątku) ocenia ją przez pryzmat nie tego co potrafii (w sensie tańca) ale tego, co ją spotkało w życiu prywatnym i czy jest sympatyczna. Szkoda, bo program nazywa się "Taniec z gwiazdami". :mad:
pAtiŚ - 2006-11-12 21:05
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Mi tez sie wydaje że te dwie ostatnie 9 dane przez Tyszkiewicz i Galińskiego były specjalnie, zwróciłam na to szczególną uwagę ...
Stawiałam, że wygra Kinga :) nie myliłam się :D
Momo - 2006-11-12 21:06
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Ale jest to program rozrywkowy,czyli ma nam dostarczyć zabawy i ja się cieszę,że wygrała Kinga :jupi:
Ines1985 - 2006-11-12 21:09
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez asianiunia
(Wiadomość 3067867)
hmmm dziewczyny, przeciez w finałowym odcinku tańczą te tańce które im najlepiej wychodziły i ktore sie najbardziej podobały w całej serii, to chyba normalne ! w poprzedniej edycji tez tak tanczyli, np. mroczek - sambe i walca, akurat za te tance mieli same 10 , nie wiem co w tym takiego dziwnego, juz bez przesady. Głupio jakby wybrali gorsze i im nie wyszlo jeszcze a kazdy chce wygrac :) Kinga wybrala rumbe do freestyla i bardzo dobrze bo w tym byla najlepsza i dlatego freestyle mi sie bardzo podobal i pierwszy raz byl wolny bez zadnego szybkiego co tez wyroznilo to na tle 4 edycji :D Fajnie by było jakby sie skumala z tym Steffano bo super razem wygladaja.
Aha a co do jury - to chyba po to wielka dama dala 9 zeby sie glosy wyrownaly zeby był remis, tak jest najlepiej , jury daje remis a decyzje niech podejmą widzowie. To tyle :)
Ok, niech bedzie po równo... Chociaz to NIESPRAWIEDLIWE. Ale do szału mnie doprowadza to idiotyczne zdziwienie Skrzyneckiej kiedy podaje wyniki "Ojej, niesamowite, jest remis!!! Obie pary maja tyle samo punktów od jury!"
Żałosne :rolleyes: w ostatnim odcinku w ogole nie powinno być ocen skoro i tak nie maja one znaczenia (podejrzewam z resztą ze przez caly program te oceny jury to tylko pic na wodę).
Poza tym pragnę zauważyć ze Peter Lucas wybrał do freestyle'a tańce łacińske - mimo że profesjonalna część jury podczas całego programu zwracała mu czasem uwagę że najlepszy jest w standardzie. Wiec to nie tak ze kazdy wybiera to w czym był najlepszy.
Cytat:
Napisane przez KasikB
(Wiadomość 3067878)
A ja miałam nadzieję, że wygra Lucas. Żeby nie było jednoznacznego powodu faworyzowania Kingi. :ehem:
Ale widzę, że wiele osób (również w tym wątku) ocenia ją przez pryzmat nie tego co potrafii (w sensie tańca) ale tego, co ją spotkało w życiu prywatnym i czy jest sympatyczna. Szkoda, bo program nazywa się "Taniec z gwiazdami". :mad:
Dokładnie :ehem:
AaniaA - 2006-11-12 21:11
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
ja po tym jak liszowska i sadowski odpadli to nie ogladalam tanca z gwiazdami :nie:. dzisiaj tez nie widzialam. ani ziebi mnie ani grzeje, ze wygrala kinga rusin.
silva - 2006-11-12 21:13
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3067801)
A czy mi sie wydaje czy mieli pokazac dzisiaj cos "czego jeszcze nigdy nie pokazywali!! przebieg głosowania sms-owego!!".
Czy mi sie coś przesłyszało?
Ech, nie powinnam ogladac takich komercyjnych głupot kiedy mam pms. W tym programie ciekawy jest tylko taniec. Cała jego otoczka (jury, ich komentarze, żarty prowadzących, różne poustawiane przekręty dotyczące ocen i głosów) to jedna wielka żenada...
No własnie mieli pokazać na czym polega to głosowanie smsami. Może dowiedzieli się, że ludzie węszą;) jakiś podstęp,że jakieś przekręty są, własnie po przegranej Liszowskiej :rolleyes:
hula_hula - 2006-11-12 21:18
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Z tego co ja słyszałam, przebieg głosowania mają pokazać jutro w Kulisach :-).
muszka66 - 2006-11-12 21:32
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3067616)
Przez caly freestyle Lucasa I Dominiki mimowolnie sie usmiechalam... Ten facet ma w sobie cos fajnego ;) widac ze taniec sprawia mu frajdę. Mimo ze nie jest już młodzieniaszkiem to potrafi sie bawic. I dlatego wedlug mnie zasluguje na nagrode... Bedzie wielka szkoda jesli nie wygra... :(
Co za idiotyzm... Znowu jury ocenilo tak, ze w podsumowaniu ich ocen jest po równo :baba: mimo że Lucas zasluzyl na 4 dziesiątki!! Nawet wielka dama nie dała 10 mimo ze zawsze jest zachwycona :rolleyes:
zgadzam sie z toba calkowicie!! oni az tym usmiechem, ta radoscia tryskaja. tacy naturalni, stawialam na nich :( kinga jak dostala mniejsze noty to o malo sie nie poplakala.lzy w oczach, boze, straszne :D deneruje mnie ona, bo nie potrafi tanczyc, no oprocz rumby :)
tyszkiewicz tez troche przegiela tymi notami...
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3067616)
A czy mi sie wydaje czy mieli pokazac dzisiaj cos "czego jeszcze nigdy nie pokazywali!! przebieg głosowania sms-owego!!".
Czy mi sie coś przesłyszało?
jutro powiedzieli, ze pokaza w kulisach, takze badzmy cierpliwe, choc ja i tak twierdze, ze sa tam niezle przekrety...
muszka66 - 2006-11-12 21:36
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
swoja droga ciekawe czemu kinga we freestylu zatanczyla tylko rumbe a nie zrobili takiego mixa???:) ciekawe haha
muszka66 - 2006-11-12 21:38
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
aha, jescze jedno. ogladam teraz wojewodzkiego, gadka z jakims tam kolsiem i haslo: przed chwila skonczyl sie taniec z gwiazdami, wygrala kinga rusin. co ty na to?? czy jakos tak.... dziwne , prawda? biorac pod uwage ze nie jest to program na zywo
Judysia - 2006-11-12 21:43
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
A czy nie powinni też zatańczyć zwycięzcy z poprzedniej edycji? W 2 edycji tańczył Olivier, a w 3 Kasia a teraz to czemu nie tańczył Mroczek?
irkax - 2006-11-12 21:52
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez muszka66
(Wiadomość 3068182)
aha, jescze jedno. ogladam teraz wojewodzkiego, gadka z jakims tam kolsiem i haslo: przed chwila skonczyl sie taniec z gwiazdami, wygrala kinga rusin. co ty na to?? czy jakos tak.... dziwne , prawda? biorac pod uwage ze nie jest to program na zywo
dokładnie !!! ciekawe skąd niby wiedział? też to wyłapałam ;)
_Magda - 2006-11-12 21:56
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Ale potem była wersja,że wygrał lukas...
malenka17 - 2006-11-12 22:03
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Haha no powiedzial tak, bo ze wygra Rusin wiedział nie tylko TVN i nie tylko tydzień przed zakończeniem programu.
No a tak zeby bylo profesjonalnie, dodal druga wersję z Lucasem.
:) moj TŻ wyslal dwa sms na Kingę,odchodzę od niego :D
irkax - 2006-11-12 22:09
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez _Magda
(Wiadomość 3068320)
Ale potem była wersja,że wygrał lukas...
ale to było dodane po chwili i tylko po to żeby zatrzeć wrażenie, że w TVN od dawna wszyscy wiedzą kto wygra ;)
Nie mam nic przeciwko Kindze, niech jej to wyjdzie na zdrowie, ale w wielu odcinkach wyraźnie było widać, że jest faworyzowana.
edit: malenka17 mnie wyprzedziła ;-)
asiuchna - 2006-11-12 22:17
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3067705)
Freestyle Kingi byl po prostu ładny. Początek i koniec bardzo ciekawy... A reszta to po prostu rumba która zawsze jej wychodzila.
Ale to dla mnie za mało ;) wolałabym aby wygrał calokształt a nie tylko freestyle i jeden najlepiej opanowany taniec ;)
Oj tak... Zgadzam się całkowicie.
A freestyle Lucasa :jupi: świetny... było pełno wszytskiego, pomieszanie takie, tak jak powinno być...
No cóż... :rolleyes:
Cytat:
Napisane przez muszka66
(Wiadomość 3068166)
swoja droga ciekawe czemu kinga we freestylu zatanczyla tylko rumbe a nie zrobili takiego mixa???:) ciekawe haha
No właśnie, właśnie... :rolleyes:
Ech ten TVN...
Chętnie sobie obejrze te kulisy... A kiedy to? coś mi minęło, że jutro tak? A to też na TVN? Powiem szczerze że jeszcze tego nie oglądałam nigdy :p:
Pomadka - 2006-11-12 22:21
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Abuba
(Wiadomość 3064318)
Właśnie - Iwona i Adam Sztaba to podstawa :ehem:
A czy w pierwszej edycji TzG też grała orkiestra Sztaby?
Tez grał. :ehem:
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3067279)
No jasne, Kinga oczywiscie jako jeden z tancow musiała wybrac rumbe :rolleyes: jakże by inaczej :rolleyes:
Też poczułam się 'zaskoczona' tym wyborem. :]
Wygrała i dobrze, bo już miałam dość tej edycji. :rolleyes: Stało się to o czym od dawna mówiła cała PL. Zero zaskoczenia.
Rażąca stronniczość Tyszkiewicz kiedy przyznała Lucasom 9. Dziwne, bo zawodowcy i znawcy tematu dali im po 10. Żenada.
Kiedy Skrzynecka powiedziała, że jutro będzie pokazane jak przebiega głosowanie SMS od razu pomyślałam, że odebrali zarzuty jako "policzek" oraz, że kombinowali z głosami-najwięcej w Internecie o tym ludzie piszą, a teraz chcą coś tam udowadniać...:] Tłumaczą się trochę? ;)
Nie przekonają mnie. :] Nie wystarczy pokazać jakiegoś głosowania, aby zmącić i uspokoić opinie publiczną.
I tak im nie wierzę i posądzam ich o stronniczość oraz sztuczną promocję Rusin...
Ponadto podobało mi się jedno zdanie Iwony Pawlovic, która powiedziała mniej więcej coś takiego: "Piotr ma między nogami takiego chochlika..." :D
Cieszę się, że się skończyła IV edycja, w przeciwnym wypadku chyba bym wysiadła. :rolleyes:
pIWONIA - 2006-11-12 22:22
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Ja nie widzę tu żadnej teorii spiskowej :)
Kinga i Lukas to byli moi faworyci, więc w finale już było mi obojętne kto wygra :D Ale muszę przyznać że bardzooo podobał mi się freestyle Kingi i Stefano! :slina:
Madziorka - 2006-11-12 22:46
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez muszka66
(Wiadomość 3068182)
aha, jescze jedno. ogladam teraz wojewodzkiego, gadka z jakims tam kolsiem i haslo: przed chwila skonczyl sie taniec z gwiazdami, wygrala kinga rusin. co ty na to?? czy jakos tak.... dziwne , prawda? biorac pod uwage ze nie jest to program na zywo
no właśnie, mnie też to zdziwiło.
Madziorka - 2006-11-12 22:55
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez _Brzoskwinka_
(Wiadomość 3067169)
Skrzynka przesadziła z opalenizną :eek: .
mój tŻ mówi na nią skrzynia:)
_Magda - 2006-11-12 23:02
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Nie wiem czemu ludzie tak lubią doszukiwać się teorii spiskowych wszędzie...Przecież Kinga miała tak ogromną sympatie widzów,że bez względu na to,że nie tańczyła najlepiej ze wszystkich to wygrała z palcem w d...Nie dlatego,że było oszukaństwo,a TVN faworyzował,tylko dlatego,że Kinga jest bardzo lubiana.Po prostu.
Madziorka - 2006-11-12 23:51
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez _Magda
(Wiadomość 3068590)
Nie wiem czemu ludzie tak lubią doszukiwać się teorii spiskowych wszędzie...Przecież Kinga miała tak ogromną sympatie widzów,że bez względu na to,że nie tańczyła najlepiej ze wszystkich to wygrała z palcem w d...Nie dlatego,że było oszukaństwo,a TVN faworyzował,tylko dlatego,że Kinga jest bardzo lubiana.Po prostu.
to prawda:ehem: .
Juda - 2006-11-13 03:23
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Oł dżizys.
Przeglądając pudelek.pl i czytając tamte brednie, jakie piszą na temat Kingi wygranej, śmiać mi się chciało z całej tej żenady.
Wchodzę na wątek, na wizażu i ta głupota nawet tutaj się przeniosła.
Nie no ludzie śmiech na sali.
Czy Wam też już całkiem się poprzestawiało?
Czy może poziom pudelka zaczyna robić się na wizażu?Hm?
Jeśli chodzi o to co tu wypisujecie...
Cóż, nie mogę przejść obojętnie.
Jak się narażę- trudno.
Nie wydaje mi się, żeby Kinga wygrała tylko dlatego, bo stacja tvn miałaby za zadanie ją wypromować. Ona już istnieje nie od dziś w TV i kiedyś było o niej o wiele głośniej niż teraz. Widzowie pamiętają ją z innych programów i zawsze cieszyła się ona sympatią.A to, że zyskała sobie teraz przychylność zarówno jury jak i ludzi wysyłających smsy? Ja od początku na nią głosowałam. Moja mama i TŻ również. Razem jak siadaliśmy w niedzielę, to każde z nas wysyłało po 2 smsy ze swoich telefonów.
I nie dlatego jak wiele osób twierdzi, że :
"Rusin zyskała sobie głosy, za to że sama wychowuje dzieci, czy też dlatego że jest niezależna" albo inaczej "to kobieta po przejściach".
Po prostu ludzie ją polubili i wysyłali smsy.Niby co w tym dziwnego?
Przecież każdy na kogoś głosował.Poza tym jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby tvn starał się ją promować:]
Dlaczego?
A niby co miałoby to na celu?
No dobra- może zmienią jej program i w końcu przełożą na porządniejszą godzinę, bo "dzień dobry tvn" w weekend o tak wczesnej porze, nie wiele ludzi ogląda.Poza tym nawet jak będzie prowadzić fakty, czy też inne wiadomości, to co to zmieni? Ludzie chętniej bedą słuchać tragicznych wiadomości z ust Kingi- która wygrała kryształową kulę?Wątpię :]
Dalej...
Dodatkowo jeśli chodzi jeszcze o promowanie swojego pracownika, to w takim razie trzeba by było zastanowić się nad wygraną Kasi Cichopek (że niby co ona ma wspólnego z tvn? Zakładając, że telewizja ta daje kryształowe kule, tym których w dziwny sposób faworyzuje) albo takiemu R.Mroczkowi?No przecież nie popadajmy w obłed.
A co do wypowiedzi Kuby Wojewódzkiego.Co w niej takiego dziwnego było
i szokującego? Bo może mój umysł na takie potyczki detektywistyczno-poszukiwawcze, nie jest zbytnio otwarty...
Ja nie widziałam ani nie słyszałam tam nic dziwnego.
Poza tym dzisiaj siadając przed tv powiedziałam, że Kinga wygra.
Z resztą połowa wizażu pisała że Rusin wygra, jak jeszcze program się nie zaczął.
HA!I skąd to wiedzieliście? Ojjjj Wyyyy... ;)
Macie wtyki w tvn-ie i nawet się nie chwalicie.:]
Takie to właśnie rozumowanie.Ja też powiedziałam, że ona wygra i to zaraz oznacza, że to wszystko jest sfałszowane? A przecież Kinga to teraz jakby nie było koleżanka ze stacji dla Kuby, więc podświadomie rzecz biorąc, ją wymienił na miejscu pierwszym.
Proponuję napisać do Kuby W. ściągnąć go na wizaż i niech chłopak wypowie się w wątku bo jeśli nie, to baty dostanie jak nic, za te przecieki oczywiście...:bacik:
Tak teraz siedząc i myśląc, to szczęść Panie Boże, że Kuba nie wypowiadał się na temat dzisiejszych wyborów i nad ich wynikami, bo jeszcze by było, że TVN ma już wyniki, a nikt jeszcze głosować nie poszedł :]
Wracając jednak do wygranej Kingi, myślę, że całość tkwi
w doszukiwaniu się byle czego.
Po prostu zauważyłam, że od czasu afer z taśmami w rządzie, polacy stali się podejrzliwi i ciągle gdzieś wyczuwają jakieś spiski.
Ja rozumiem, że Gazeta FAKT jest w tym najlepsza, ale to już chyba zaczęło przechodzić na całą ludność...
Powiem Wam jeszcze jedno.Najpierw narzekamy na rząd, na politykę, na to kto rządzi w kraju.Wypowiedzi o kaczkach stają się mdłe i nudne.Teraz kiedy to zaczyna się po mału nudzić, trzeba przerzucić się na poszukiwanie spisków i ukrytej prawdy w czymś, co nawet nie istnieje.I zastanawiam się teraz nad jednym, czy nasz naród naprawdę zaczyna stawać się chory i jakiś nieszczęśliwy, czy po prostu już tak ma...
Acha.A jakby wygrał Lucas, było by że też pewnie ma jakieś powiązania w tvn-ie, bo przecież nawet w prasie ostatnio było, że producentka programu to znajoma Petera z dawnych lat, a on sam przecież mało znany w kraju...
Jak dla mnie to zaczyna robić się chore.Może zbyt bardzo podniosło mi się ciśnienie, ale czasami głupota zaczyna sprawiać mi taki ból, że nie mogę powstrzymać się od napisania chociaż kilkunastu linijek ;)
I na koniec :Kingo. Oddaj kulę. Daj ją Kubie :D:D:D:D
Juda - 2006-11-13 03:23
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
EDIT : Kasowanie
Juda - 2006-11-13 03:24
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Edit : Kasowanie
Juda - 2006-11-13 03:44
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
A jak tak dalej baby okropne takie głupoty będziecie gadać, napiszę do TVN-u, żeby Broń Boże V edycji nie robili, bo mi całkiem wizażanki popsują
:baba:
Juda - 2006-11-13 03:56
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Acha idę juz spać ale pofatygowałam się i przejrzałam ostatnie strony innych edycji.
W tamtych o dziwo nic mnie nie zdziwiło.
Również padały podejrzenia co do wygranej, wygranych ;)
No nic uciekam spać :)
A wizażowym podejrzliwym spiskowcom mówię dobranoc :* ;)
ona1981 - 2006-11-13 06:26
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Chcą pokazać wyniki głosowania sms z finału??Może niech lepiej pokazą wyniki głosowan z odcinkow gdzie odpadl Sadowski i Liszowska. Moze zostali wyeliminowani tylko dlatego by w finale Kinga miala mniej wiecej rownego sobie. Przeciez będąc w finale z Lukasem jej wygrana nikogo nie dziwi, ale sprawy mialyby sie zupełnie inaczej jak by w finale wygrała np z Sadowskim, wtedy by dopiero TVN musial sie tłumaczyc. W pore pozbyli sie konkurencji i final byl jaki byl. Co do wielkiej ,,damy,, Tyszkiewicz, to ja bym ja najchetniej wysłała na emeryture, bo ta kobieta jest tak beznadziejna, ze az ciezko ją zniesc.
bielaczka - 2006-11-13 06:35
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Echt... dla mnie ten finał był jakiś taki niemrawy.... Choc ciesze sie, ze wygrala Kindzia:D to jednak musze sama z bólem serca przyznac, ze Lukas tanczyl od niej lepiej, a najlepszy byl Sadowski z Szabatin i Liszowska.. to nie fair, ze odpali, ale okey :D nie ode mnie to zalezy ; )
wracajac do finalu... to byl jakis taki inny niz wszystkie ;/ zawsze spiewala jakas 'gwiazda' i w ogole, a teraz nawet Mroczek Rafal i Aneta Piotrowska nie tanczyli, jako zwyciezcy 3 edycji!!!!! a tak na to czekalam, a tu zonk ;(;( ciekawe czemu? dlatego, ze juz nie sa razem :(? Echt..... szkoda, ze skonczyla sie ta edycja...
Pozdrawiam:(
silva - 2006-11-13 07:17
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Juda
(Wiadomość 3068750)
Oł dżizys.
Przeglądając pudelek.pl i czytając tamte brednie, jakie piszą na temat Kingi wygranej, śmiać mi się chciało z całej tej żenady.
Wchodzę na wątek, na wizażu i ta głupota nawet tutaj się przeniosła.
Nie no ludzie śmiech na sali.
Czy Wam też już całkiem się poprzestawiało?
Czy może poziom pudelka zaczyna robić się na wizażu?Hm?
Jeśli chodzi o to co tu wypisujecie...
Cóż, nie mogę przejść obojętnie.
Jak się narażę- trudno.
Nie wydaje mi się, żeby Kinga wygrała tylko dlatego, bo stacja tvn miałaby za zadanie ją wypromować. Ona już istnieje nie od dziś w TV i kiedyś było o niej o wiele głośniej niż teraz. Widzowie pamiętają ją z innych programów i zawsze cieszyła się ona sympatią.A to, że zyskała sobie teraz przychylność zarówno jury jak i ludzi wysyłających smsy? Ja od początku na nią głosowałam. Moja mama i TŻ również. Razem jak siadaliśmy w niedzielę, to każde z nas wysyłało po 2 smsy ze swoich telefonów.
I nie dlatego jak wiele osób twierdzi, że :
"Rusin zyskała sobie głosy, za to że sama wychowuje dzieci, czy też dlatego że jest niezależna" albo inaczej "to kobieta po przejściach".
Po prostu ludzie ją polubili i wysyłali smsy.Niby co w tym dziwnego?
Przecież każdy na kogoś głosował.Poza tym jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby tvn starał się ją promować
Dlaczego?
A niby co miałoby to na celu?
No dobra- może zmienią jej program i w końcu przełożą na porządniejszą godzinę, bo "dzień dobry tvn" w weekend o tak wczesnej porze, nie wiele ludzi ogląda.Poza tym nawet jak będzie prowadzić fakty, czy też inne wiadomości, to co to zmieni? Ludzie chętniej bedą słuchać tragicznych wiadomości z ust Kingi- która wygrała kryształową kulę?Wątpię
Dalej...
Dodatkowo jeśli chodzi jeszcze o promowanie swojego pracownika, to w takim razie trzeba by było zastanowić się nad wygraną Kasi Cichopek (że niby co ona ma wspólnego z tvn? Zakładając, że telewizja ta daje kryształowe kule, tym których w dziwny sposób faworyzuje) albo takiemu R.Mroczkowi?No przecież nie popadajmy w obłed.
A co do wypowiedzi Kuby Wojewódzkiego.Co w niej takiego dziwnego było
i szokującego? Bo może mój umysł na takie potyczki detektywistyczno-poszukiwawcze, nie jest zbytnio otwarty...
Ja nie widziałam ani nie słyszałam tam nic dziwnego.
Poza tym dzisiaj siadając przed tv powiedziałam, że Kinga wygra.
Z resztą połowa wizażu pisała że Rusin wygra, jak jeszcze program się nie zaczął.
HA!I skąd to wiedzieliście? Ojjjj Wyyyy...
Macie wtyki w tvn-ie i nawet się nie chwalicie.
Takie to właśnie rozumowanie.Ja też powiedziałam, że ona wygra i to zaraz oznacza, że to wszystko jest sfałszowane? A przecież Kinga to teraz jakby nie było koleżanka ze stacji dla Kuby, więc podświadomie rzecz biorąc, ją wymienił na miejscu pierwszym.
Proponuję napisać do Kuby W. ściągnąć go na wizaż i niech chłopak wypowie się w wątku bo jeśli nie, to baty dostanie jak nic, za te przecieki oczywiście...
Tak teraz siedząc i myśląc, to szczęść Panie Boże, że Kuba nie wypowiadał się na temat dzisiejszych wyborów i nad ich wynikami, bo jeszcze by było, że TVN ma już wyniki, a nikt jeszcze głosować nie poszedł
Wracając jednak do wygranej Kingi, myślę, że całość tkwi
w doszukiwaniu się byle czego.
Po prostu zauważyłam, że od czasu afer z taśmami w rządzie, polacy stali się podejrzliwi i ciągle gdzieś wyczuwają jakieś spiski.
Ja rozumiem, że Gazeta FAKT jest w tym najlepsza, ale to już chyba zaczęło przechodzić na całą ludność...
Powiem Wam jeszcze jedno.Najpierw narzekamy na rząd, na politykę, na to kto rządzi w kraju.Wypowiedzi o kaczkach stają się mdłe i nudne.Teraz kiedy to zaczyna się po mału nudzić, trzeba przerzucić się na poszukiwanie spisków i ukrytej prawdy w czymś, co nawet nie istnieje.I zastanawiam się teraz nad jednym, czy nasz naród naprawdę zaczyna stawać się chory i jakiś nieszczęśliwy, czy po prostu już tak ma...
Acha.A jakby wygrał Lucas, było by że też pewnie ma jakieś powiązania w tvn-ie, bo przecież nawet w prasie ostatnio było, że producentka programu to znajoma Petera z dawnych lat, a on sam przecież mało znany w kraju...
Jak dla mnie to zaczyna robić się chore.Może zbyt bardzo podniosło mi się ciśnienie, ale czasami głupota zaczyna sprawiać mi taki ból, że nie mogę powstrzymać się od napisania chociaż kilkunastu linijek
I na koniec :Kingo. Oddaj kulę. Daj ją Kubie
Wow Judo, jaki referat :D
Nieładnie, post pod postem :mad: :D
Luba - 2006-11-13 07:40
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Momo
(Wiadomość 3067920)
Ale jest to program rozrywkowy,czyli ma nam dostarczyć zabawy i ja się cieszę,że wygrała Kinga :jupi:
I wszystko na ten temat. Zgadzam się całkowiecie. Ludzie, to jest program rozrywkowy! Te wszystkie teorie spiskowe mnie smieszą. Już tez nie maja gdzie niby spiskowac, tylko w prostym i wesołym TzG. Przeciez to jest gra o pietruszke, czyli o jakąś kule kryształową. I co, to takie wazne jest? Dajcie spokój...
A co do Liszowskiej i Sadowskiego, to nie przychodzi nikomu do głowy, że oni sie nie wszystkim podobali? Ja tam nie głosowałam na nikogo, ale gdybym miała głosowac to na nich nigdy. A w życiu. I znam pare osób, którym sie oni tez nie podobali i głosowali na kogos innego. Tak trudno przyjąc do wiadomości, że nie wszystkim sie podoba to samo?
Ines1985 - 2006-11-13 07:44
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Juda
(Wiadomość 3068750)
Nie wydaje mi się, żeby Kinga wygrała tylko dlatego, bo stacja tvn miałaby za zadanie ją wypromować. Ona już istnieje nie od dziś w TV i kiedyś było o niej o wiele głośniej niż teraz. Widzowie pamiętają ją z innych programów i zawsze cieszyła się ona sympatią.A to, że zyskała sobie teraz przychylność zarówno jury jak i ludzi wysyłających smsy?
"Rusin zyskała sobie głosy, za to że sama wychowuje dzieci, czy też dlatego że jest niezależna" albo inaczej "to kobieta po przejściach".
Po prostu ludzie ją polubili i wysyłali smsy.Niby co w tym dziwnego?
Przecież każdy na kogoś głosował.Poza tym jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby tvn starał się ją promować:]
Polemizowałabym czy ona taka popularna... ja ją znam tylko z czasów kiedy prowadziła Superwizjer. Jej obecny program raczej tez nie cieszy sie zbyt duza popularnoscia... Oprocz tego chyba lepiej "znam ją" z tej calej Lisowej historii :rolleyes:.
Ona rzeczywiscie jest bardzo sympatyczna ale bylo to w tym wątku pisane już wiele razy - to nie jest konkurs sympatyczności. Dlatego niesprawiedliwe ze wygrala... Chocby byla najsympatyczniejsza porzucona kobieta na świecie - to nie tutaj o to chodzi.
No ale widac na co ludzie głosują... Nawet w tym wątku widac komentarze: "niech wygra Kinga bo ona taka sympatyczna" :rolleyes:
Nie dziwi mnie ze ludzie ktorzy traktuja ten program serio i oceniaja TANIEC, sa zniesmaczeni wynikiem i doszukuja sie jakiejs teorii spiskowej.
Anett_ - 2006-11-13 07:55
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Za symboliczna kryształową kulą kryją się konkretne pieniądze, popularność i promocja. Dzięki programowi wiele "gwiazd" małego kalibru stało się osobami popularnymi dosłownie z dnia na dzień. Gdyby nie program K.Cichopek nie otworzyłaby szkoły tańca, nie wydała książki, nie udzieliła dziesiątek wywiadów (podobnie jak inni uczestnicy). To nie jest do końca pietruszka.
Mam małą uwagę, Kinga R. cieszyła się sympatią i popraciem telewidzów, pięknie o niej się oni wypowiadali, trzymali kciuki, wysyłali smsy. I bardzo dobrze, to program dla widzów, oni decydują co im sie podoba, kogo lubią, kogo nie, komu pragną przyznać zwycięstwo. Tylko... czyżbym nieuważnie wysłuchała podziękowania zwyciężczyni? Słyszałam listę osób, którym jest wdzięczna, całą litanię, tylko jakoś zabrakło jednego, małego dziękuję dla telewidzów własnie.
Luba - 2006-11-13 08:23
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Ines1985
(Wiadomość 3068972)
Nie dziwi mnie ze ludzie ktorzy traktuja ten program serio i oceniaja TANIEC, sa zniesmaczeni wynikiem i doszukuja sie jakiejs teorii spiskowej.
Ale to jest program rozrywkowy. Po co traktowac go serio? Mało mamy powagi w zyciu? A co do tanca... Nie znam się na tym i nie miałabym odwagi serio oceniac czyjegos tańca. Moge powiedziec, ze oceniałam to, ile zaangazowania włożyły gwiazdy w naukę tanca, ale i oceniałam ich kostiumy (cały czas twierdzę, że Liszowską kompromitowały jej ubrania, kto ich ubiera???) I tak, patrzyłam tez na to czy ktos zachowuje sie w miare naturalnie. Czyli podejrzewam, ze zachowywałam się jak typowy ogladacz programu rozrywkowego. Oceniałam całosć a nie tylko taniec, bo na tańcu sie specjalnie nie znam, moge tylko oceniać go w kategoriach podoba mi sie czy nie podoba. Akurat taniec Kingi z programu na program coraz bardziej mi się podobał, bo po niej najbardziej było widac, że się rozwija, ze się uczy. A w tym programie chyba o to chodziło, no nie? Która z "gwiazd" najlepiej się nauczy tańczyć.
Cytat:
Napisane przez Anett_
(Wiadomość 3069003)
Za symboliczna kryształową kulą kryją się konkretne pieniądze, popularność i promocja. Dzięki programowi wiele "gwiazd" małego kalibru stało się osobami popularnymi dosłownie z dnia na dzień. Gdyby nie program K.Cichopek nie otworzyłaby szkoły tańca, nie wydała książki, nie udzieliła dziesiątek wywiadów (podobnie jak inni uczestnicy). To nie jest do końca pietruszka.
Mam małą uwagę, Kinga R. cieszyła się sympatią i popraciem telewidzów, pięknie o niej się oni wypowiadali, trzymali kciuki, wysyłali smsy. I bardzo dobrze, to program dla widzów, oni decydują co im sie podoba, kogo lubią, kogo nie, komu pragną przyznać zwycięstwo. Tylko... czyżbym nieuważnie wysłuchała podziękowania zwyciężczyni? Słyszałam listę osób, którym jest wdzięczna, całą litanię, tylko jakoś zabrakło jednego, małego dziękuję dla telewidzów własnie.
Jedynie Kasia sie wypromowała. Czy ktos pamięta jeszcze zwycięzców poprzednich edycji? Bo ja nie. A nie moge sobie także przypomniec chociaż jednaj "gwiazdy" która dzieki programowi stała się popularna. Jeśli juz to była to popularnośc jednodniowa. Kasia potrafiła sie wypromować i chwała jej za to. Ma głowe na karku. A reszta? Zagineła.
Nie ogladałam juz koncówki programu i nie wiem komu i za co podziekowała Kinga. No, ja na nia nie głosowałam, więc nie czuje się urazona. Ale faktycznie, jesli nie podziekowała telewidzom, to nieładnie.
malenka17 - 2006-11-13 08:39
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Anett_
(Wiadomość 3069003)
Mam małą uwagę, Kinga R. cieszyła się sympatią i popraciem telewidzów, pięknie o niej się oni wypowiadali, trzymali kciuki, wysyłali smsy. I bardzo dobrze, to program dla widzów, oni decydują co im sie podoba, kogo lubią, kogo nie, komu pragną przyznać zwycięstwo. Tylko... czyżbym nieuważnie wysłuchała podziękowania zwyciężczyni? Słyszałam listę osób, którym jest wdzięczna, całą litanię, tylko jakoś zabrakło jednego, małego dziękuję dla telewidzów własnie.
Powiedziała coś w stylu: Dziękuje wszystkim tym, dzięki którym się tu znalazłam.Jak wszystkim to wszystkim :D
masiek - 2006-11-13 08:56
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Do bani:mad: To był najnudniejszy finał Tańca z gwiazdami:nie: . Nie rozumiem dlaczego w finale znaleźli się Rusin i Lukas. W poprzednich edycjach do finału dochodziły osoby, które z programu na program robiły większe show, a wczoraj gdyby nie to, że zatańczyli po trochu Liszowska, Sadowski, Mroczek coś się zadziało. Ale, to nie oni mieli pokazać co potrafią.
Jak tak dalej ma wyglądać Taniec z gwiazdami to lepiej, żeby nie było piątej edycji.
agness86 - 2006-11-13 09:04
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Ja bardzo się cieszę, że wygrali Kinga i Stefano. Zasłużyli sobie:-)
SpanishMyszka - 2006-11-13 09:58
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Luba
(Wiadomość 3068961)
A co do Liszowskiej i Sadowskiego, to nie przychodzi nikomu do głowy, że oni sie nie wszystkim podobali? Ja tam nie głosowałam na nikogo, ale gdybym miała głosowac to na nich nigdy. A w życiu. I znam pare osób, którym sie oni tez nie podobali i głosowali na kogos innego. Tak trudno przyjąc do wiadomości, że nie wszystkim sie podoba to samo?
Dokładnie !!!!!! :ehem:
Według mnie Kinga i Stefano byli najlepsi. Wspaniale tańczyli i są szalenie lubianymi osobami, a to przecież też jest ważne ! Nie mogłam znieść Sadowskiego i tej daremnej Szabatin - najmniej ciekawa para tej edycji ! W każdym tańcu jakieś elementy wyciągnięte z zapasów, pełno niepotrzebnych podnoszeń i ten drażniący sposób bycia :mad: Nie zyskali sobie poparcia widzów, bo byli wyniośli, wywyższali się i brakowało im nuty spontaniczności. Powinni byli odpaść dużo wcześniej :gun: Strasznie mnie denerwowali :mad: działali na mojej nerwy tak samo negatywnie jak "bazyliszek z kamienną twarzą", czyli Maria Wałęsa... :mad:
Liszowska ładnie zatańczyła sambę i odcinek w którym odpadła był dla mnie zaskoczeniem bo walc angielski też był wykonany dobrze. Myślałam, że ona zajdzie dalej. Ona i jej partner stanowili miłą parę, pełną umiaru i taktu. Ładnie tańczyli i nie drażnili swoim zachowaniem. Ich odejście z programu było trochę niesprawiedliwe... Lucas tańczył gorzej od nich, a doszedł do finału :rolleyes: i chyba tutaj podziałała przyjaźń z producentką programu...
W finale Kinga była lepsza ! Lucas jest drewniany i za sztywny, poza tym jego dojście do końca programu, budzi wątpliwości... Cieszę się, że moja faworytka wygrała - kibicowałam Kindze od pierwszego odcinka ;) a Stefano jest nie tylko utalentowanym tancerzem i przystojnym mężczyzną, ale też przesympatyczną osobą, która aż tryska optymizmem ! Ich wygrana jest zasłużona :-) To była najmilsza para tej edycji ! Pięknie się prezentowali na parkiecie i bardzo dobrze tańczyli. Faktycznie rumba w ich wykonaniu jest najlepsza w całej historii programu i dla mnie jest najpiękniejszym tańcem ze wszystkich edycji ! ;)
IIGGAA - 2006-11-13 10:08
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Ja tam byłam za Liszowską ale niestety ona odpadła :(. W finale bardziej podobał mi się Lucas :ehem: , no ale widzowie wybrali Rusinkę :mad:, co było pewne :o.
Dla mnie IV-edycja była najbardziej nieciekawa :nie: , no teraz czekam na V-edycję może będzie lepiej :rolleyes:.
ila78 - 2006-11-13 10:20
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Bardzo mnie cieszy wygrana Kingi :)
kulbit - 2006-11-13 10:29
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Dla mnie finał tej edycji był najmniej ciekawy ze wszystkich innych TzG.
Ale muszę przyznać, ze choć moim zdaniem Kinga wykonuje świetnie tylko rumbę, cieszyłam się, ze to jednak z tych dwojga ona wygrała. Postawiła na rumbę w ostatnim, dowolnym tańcu i bardzo dobrze zrobiła. Rumba była świetna, ona wyglądałą ślicznie w tej sukience i ten efekt czerwonej falującej płachty na początku bardzooo mi się spodobał:)
Peter niestety nie pdobał mi sie w tym ostatnim tańcu, połaczenie tańców w których "krecenie biodrami" jest najważniejsze ;) (jak np. salsa), w jego przypadku było porażką, dla mnie facet jest strasznie sztywny!
m@gd@len@ - 2006-11-13 10:42
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
mnie się najbardziej podobał Przemek Sadowski i Joanna Liszowska:ehem:
jeśli chodzi o zwycięzców to wcale mi się nie podobają, ale wolałam żeby wygrała Kinga niż ten Piter Lucas, drażnił mnie od samego początku i zastanawiam się jakim cudem te dzidziopiernik doszedł tak daleko:rolleyes:
dorcia_ - 2006-11-13 10:46
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
eee nudy byly :/
na rusin to mi sie w ogole nie chcialo patrzec...
tylko ogladalam tance Petera :D
inne pary tez na mnie zadnego wraznia nie zrobily! heh
walesowna wygladala w tej sukience jakby w ciazy byla a liszowska to dopadl chyba efekt jo-jo, mialam wrazenie ze brzuch jej sie wylewa a cyce opadly i zaraz sie rozciagna na ten parkiet :eek:
i w kurzyla mnie tyszkiewicz!!!!
ze dala 9 za freestyle'a Peterowi&Dominice tak samo Galinski :mad: :mad:
to bylo z gory ukartowane, ze pary musza miec taka sama liczbe punktow, zeby widzowie zadecydowali bo wiadmo bylo ze na rusin beda glosowac. a Peter o wiele lepiej tanczyl i sie wykazal w finale!!!
dzisiaj niby maja byc w kulisach pokazane jak widzowie glosowali :>
tootsie - 2006-11-13 10:52
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez MrsVargas
(Wiadomość 3067807)
Tootsie to Gloria Estefan "Conga" :)
dziękuje ślicznie :cmok:
aga21087 - 2006-11-13 11:49
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
a ja tak z innej beczki :o:D:D:D
Doszukujecie sie spisku bo wygrala Kingaze ona z TVNu i ze chcieli ja wypromowac a wiec jak w pierwszej edycji wygrala OLivier Janiak to tez mozna by było tak stwierdzic tez jest prezenterem TVn i tez mogli go cheic wypromowac :rolleyes::Da nikt tak nie mówił a wcale tez tak cudnie nie tanczył :nie:
ja sadze ze Kinga wygrała:jupi: swietnie tanczyla jest usmiechnieta i taka naturalna i widac to wzbudziło spora sympatie widzów :ehem:
agness86 - 2006-11-13 11:56
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez aga21087
(Wiadomość 3070132)
ja sadze ze Kinga wygrała:jupi: swietnie tanczyla jest usmiechnieta i taka naturalna i widac to wzbudziło spora sympatie widzów :ehem:
Dokładnie:ehem::D
klaudiaa - 2006-11-13 12:17
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Moim zdaniem Kinga nie zasłużyła na wygraną. W ogóle zastanawiam się co ona robiła w tym finale..:rolleyes:
A ten jest uśmieszek doprowadza mnie do szału..
No, ale jak gwiazdeczka TVN'u miała nie wygrać..:rolleyes:
Ogólnie nudno było. Sadowski powinien wygrać. A jak nie on, to Lucas:ehem:
Cytat:
Napisane przez SpanishMyszka
(Wiadomość 3069497)
W finale Kinga była lepsza ! Lucas jest drewniany i za sztywny, poza tym jego dojście do końca programu, budzi wątpliwości... Cieszę się, że moja faworytka wygrała - kibicowałam Kindze od pierwszego odcinka a Stefano jest nie tylko utalentowanym tancerzem i przystojnym mężczyzną, ale też przesympatyczną osobą, która aż tryska optymizmem ! Ich wygrana jest zasłużona To była najmilsza para tej edycji ! Pięknie się prezentowali na parkiecie i bardzo dobrze tańczyli. Faktycznie rumba w ich wykonaniu jest najlepsza w całej historii programu i dla mnie jest najpiękniejszym tańcem ze wszystkich edycji !
Na pewno nie większe, niż wygrana Kingi, pseudo gwiazdki. Jej przyklejony uśmieszek drażnił mnie od początku.
Bardzo wątpliwe:rolleyes:
Cytat:
Napisane przez dorcia_
(Wiadomość 3069790)
i w kurzyla mnie tyszkiewicz!!!!
ze dala 9 za freestyle'a Peterowi&Dominice tak samo Galinski
to bylo z gory ukartowane, ze pary musza miec taka sama liczbe punktow, zeby widzowie zadecydowali bo wiadmo bylo ze na rusin beda glosowac. a Peter o wiele lepiej tanczyl i sie wykazal w finale!!!
Zgadzam się. To musiało być ukartowane od początku, bo tańce Kingi wcale
nie były na tyle dobre, żeby doszła do finału.. [oprócz rumby, oczywiście]
Madziorka - 2006-11-13 12:37
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Anett_
(Wiadomość 3069003)
Za symboliczna kryształową kulą kryją się konkretne pieniądze, popularność i promocja. Dzięki programowi wiele "gwiazd" małego kalibru stało się osobami popularnymi dosłownie z dnia na dzień. Gdyby nie program K.Cichopek nie otworzyłaby szkoły tańca, nie wydała książki, nie udzieliła dziesiątek wywiadów (podobnie jak inni uczestnicy). To nie jest do końca pietruszka.
Mam małą uwagę, Kinga R. cieszyła się sympatią i popraciem telewidzów, pięknie o niej się oni wypowiadali, trzymali kciuki, wysyłali smsy. I bardzo dobrze, to program dla widzów, oni decydują co im sie podoba, kogo lubią, kogo nie, komu pragną przyznać zwycięstwo. Tylko... czyżbym nieuważnie wysłuchała podziękowania zwyciężczyni? Słyszałam listę osób, którym jest wdzięczna, całą litanię, tylko jakoś zabrakło jednego, małego dziękuję dla telewidzów własnie.
to prawda też na to zwróciłam uwagę bardzo lubie Rusinową ale powinna w pierwszej kolejności podziękować telewidzom troche mnie zszokowało to że nie zrobiła tego albo była w takim szoku i zapomniała.
Madziorka - 2006-11-13 12:39
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
po za tym uwazam że najlepiej z tej edycji tańczyła Liszowska z Kochankiem:)
klaudiaa - 2006-11-13 12:50
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Cytat:
Napisane przez Pomadka
(Wiadomość 3068448)
Tłumaczą się trochę? ;)
Nie przekonają mnie. :] Nie wystarczy pokazać jakiegoś głosowania, aby zmącić i uspokoić opinie publiczną.
I tak im nie wierzę i posądzam ich o stronniczość oraz sztuczną promocję Rusin...
Dokładnie:-)
Cytat:
Napisane przez irkax
(Wiadomość 3068393)
Nie mam nic przeciwko Kindze, niech jej to wyjdzie na zdrowie, ale w wielu odcinkach wyraźnie było widać, że jest faworyzowana.
Szczególnie przez Galińskiego. Jak nie Kwaśniewska, to Wałęsa.
Jak nie Wałęsa, to Kinga..:rolleyes:
dori7 - 2006-11-13 13:26
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
Nudny byl ten final, jak zaden inny dotad :mad:
Gdyby rywalizowali Liszowska i Saadowski, pewnie bym sie od telewizora nie mogla odkleic :mad:
irkax - 2006-11-13 13:46
Dot.: Taniec z gwiazdami - IV Edycja
ja nadal nie wiem co z losowaniem nagrody :baba:
powinni choć coś wspomnieć o tym, normalnie polecieli sobie w kulki :mad:
Na stronie www programu, też nie znalazłam żadnych informacji.
Strona 13 z 14 • Zostało znalezionych 3577 wyników • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14