Bilety lotnicze kupowane przez internet...
ewulinek@vp.pl - 2008-08-27 14:01
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
1 załącznik(i/ów)
sorry że post pod postem ,ale jeszcze mi się przypomniało :D
Nowe zasady przewozu bagażu podręcznego
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Unia Europejska Wprowadza Nowe Zasady Ochrony w Portach Lotniczych
W związku z pojawieniem się nowego zagrożenia dla lotnictwa cywilnego - płynnych materiałów wybuchowych, Unia Europejska przyjęła nowe środki ochrony dot. pasażerów oraz ich bagażu.
Nowe środki ograniczają ilość płynów, które pasażerowie mogą przenosić przez stanowiska kontroli bezpieczeństwa. Mają one zastosowanie do wszystkich pasażerów korzystających z portów lotniczych UE, niezależnie od kierunku ich podróży.
Nowe środki ochrony oznaczają, że w punktach kontroli bezpieczeństwa, każdy pasażer i jego bagaż muszą zostać poddani kontroli pod kątem wykrycia niedozwolonych płynów, niezależnie od przeszukania w zakresie innych zabronionych do przewozu przedmiotów.
Nowe zasady obowiązują od 6 listopada 2006 roku we wszystkich
portach lotniczych Unii Europejskiej
Podczas pakowania bagażu kabinowego radzimy pamiętać, że:
lod 6 listopada dozwolone jest przewożenie tylko niewielkich ilości płynów w bagażu kabinowym lub w osobistej torebce - niezależnie od kierunku podróży;l
lod 6 listopada płyny przewożone w bagażu kabinowym muszą znajdować się w pojemnikach, z których żaden nie może przekraczać 100 ml - muszą być one zapakowane w jedną przezroczystą plastikową i zamykaną torbę o pojemności nie przekraczającej jednego litra (np. torebka dwuścienna o wymiarach 22 cm/15cm), które powinny być dostępne w portach lotniczych. l
Podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku, każdy pasażer jest zobowiązany do:
lprzekazania do sprawdzenia - bez wezwania służb ochrony - plastikowych toreb z opakowaniami zawierającymi substancje płynne w punktach kontroli bezpieczeństwa;l
lzdjęcia swojego nakrycia wierzchniego (płaszcza, kurtki) - zostaną one oddzielnie prześwietlone przy użyciu urządzenia rentgenowskiego, podczas gdy pasażer będzie kontrolowany przy zastosowaniu bramki magnetycznej do wykrywania metali; l
Bez zmian pozostają:
lzasady dot. przewozu substancji płynnych w bagażu rejestrowanym - nowe regulacje dotyczą tylko bagażu kabinowego;l
lzasady dot. przewozu w bagażu kabinowym lekarstw i innych środków medycznych, w tym pokarmów dla dzieci przeznaczonych do spożycia podczas podróży - w tym przypadku nie ma ograniczeń odnośnie ilości;l
lzasady dot. przewozu płynów (np. perfum, alkoholi) zakupionych w sklepach położonych na lotnisku za punktem kontroli kart pokładowych. Jeśli zakupiony towar został zapakowany i zabezpieczony w plastikowej torbie przez personel sklepu - nie należy jej otwierać do momentu sprawdzenia w punkcie kontroli bezpieczeństwa (w tym przypadku nie ma również ograniczeń dot. ilości); l
Jeśli podróż obejmuje przesiadkę w innym porcie lotniczym UE, wciąż mają Państwo prawo do zakupu płynów w sklepach położonych na unijnym lotnisku lub na pokładzie wspólnotowego przewoźnika.
Uwaga!
Definicja substancji płynnych obejmuje:
lwodę i inne napoje, zupy, syropyl
lperfumyl
lżele (np. do włosów, kąpieli)l
lpasty (w tym pasty do zębów)l
lkosmetyki w płynnej formie (błyszczyk, podkład, tusz do rzęs)l
lkremy, odżywki i oliwkil
lsprayel
lsubstancje płynne pod ciśnieniem (np. żele do golenia, dezodoranty)l
linne substancje o podobnej konsystencji l
lPasażer odpowiada za zawartość swojego bagażu.l
lNie wolno pozostawiać bagażu bez opieki na terenie portu lotniczego. Pozostawiony bagaż zostanie poddany kontroli, a koszty operacji obciążą jego właściciela.l
lZalecane jest stosowanie walizek/toreb z zamknięciem (kłódki, zamki szyfrowe, zamki z kluczykiem itp.).l
lZe względu na bezpieczeństwo własne oraz innych pasażerów nie należy przyjmować żadnych przedmiotów do przewozu (paczek, prezentów, kopert itp.).l
lPrzed odprawą biletowo-bagażową podróżni są obowiązani usunąć z bagażu podręcznego oraz z rzeczy osobistych przedmioty niedopuszczone do przewozu w kabinie pasażerskiej, tj.: noże zwykłe, składane lub sprężynowe, topory, broń białą, pałki, narzędzia, żyletki, brzytwy, nożyczki, pilniki do paznokci, ostrza do kruszenia lodu, pincety, czekany, ciupagi góralskie, łańcuchy, korkociągi, imitacje ww. przedmiotów itp.l
lPrzedmioty niedopuszczone do przewozu w kabinie pasażerskiej nie będą przyjmowane do depozytu.l
lZe względów bezpieczeństwa obowiązuje całkowity zakaz przewozu następujących artykułów: substancji gazowych pod ciśnieniem; substancji żrących, chemicznie aktywnych; materiałów wybuchowych, pistoletów, amunicji, sztucznych ogni, kapiszonów, petard; materiałów łatwopalnych ciekłych i stałych; materiałów radioaktywnych, walizek i neseserów z zainstalowanym systemem alarmowym; środków utleniających; substancji trujących chemicznych lub biologicznych; innych artykułów niebezpiecznych, określonych przepisami przewoźnika.l
lW ograniczonych ilościach mogą być przewożone środki medyczne i kosmetyki przydatne w podróży.l
lPrzy przewozie bagażu prosimy pamiętać o obowiązujących ograniczeniach wagowych, wynikających z wewnętrznych przepisów przewoźnika.l
lSugerujemy Państwu oznakowanie bagażu specjalnymi przywieszkami lub naklejkami dostępnymi przy stanowiskach odprawy. W przypadku zagubienia bagażu pomogą one zidentyfikować jego właściciela. l
lSzczegółowych informacji dotyczących przewozu bagażu na pokładach samolotów udzielają przewoźnicy lotniczy. l
mysza89 - 2008-08-27 14:08
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
ewulinek@vp.pl, dziekuje Ci bardzo ;) mam tylko bagaż podręczny ( o ile nie pomyliłam nazw) i "mała torbę podręczną", czyli dac to do bagazu podręcznego czy do " torby podręcznej"?
ewulinek@vp.pl - 2008-08-27 14:12
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez mysza89
(Wiadomość 8773606)
ewulinek@vp.pl, dziekuje Ci bardzo ;) mam tylko bagaż podręczny ( o ile nie pomyliłam nazw) i "mała torbę podręczną", czyli dac to do bagazu podręcznego czy do " torby podręcznej"?
jeśli dobrze rozumiem ... masz bagaż podręczny - taki trochę większy .. który zmieści się nad Twoją głową w luku do bagażu ;) i jakąś małą torebkę na ramię , tak?
to już obojętnie gdzie to spakujesz , bo obydwie torby będziesz musiała położyć do prześwietlenia , bo obydwie idą z Tobą do kabiny samolotu :D
mysza89 - 2008-08-27 14:15
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Tak będe miec tylko te dwie torby;) i jeszcze jedno, wyżej zamiesciłas zdjecie plastikowej torebeczki, musze do niej spakowac wszystkie płyny żele ipt które biore? jeju straszny stres mam ze czegos mi nie pozwolą zabrać :o
ewulinek@vp.pl - 2008-08-27 14:19
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez mysza89
(Wiadomość 8773735)
Tak będe miec tylko te dwie torby;) i jeszcze jedno, wyżej zamiesciłas zdjecie plastikowej torebeczki, musze do niej spakowac wszystkie płyny żele ipt które biore? jeju straszny stres mam ze czegos mi nie pozwolą zabrać :o
tak w takich torebeczkach musisz mieć spakowane kosmetyki, w ogóle płyny... bo dla nich płyn to nawet zupka w proszku :rolleyes:
ja miałam z 2 czy 3 takie torebeczki w torbie, nikt sie mnie nie czepiał.
spokojnie będzie dobrze! :ehem:
mysza89 - 2008-08-27 14:20
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Z tego co tam przeczytałam to mozna je dostać na lotnisku tak? czy moge kupic sobie normlanie w sklepie taką ?
ewulinek@vp.pl - 2008-08-27 14:24
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez mysza89
(Wiadomość 8773840)
Z tego co tam przeczytałam to mozna je dostać na lotnisku tak? czy moge kupic sobie normlanie w sklepie taką ?
myślę , że lepiej jak zaopatrzysz się już w domu w taką torebeczkę - żebyś już nie miała stresów na lotnisku z pakowaniem:D- nie musi być koniecznie taka jak na zdjęciu. po prostu żeby była przeźroczysta i łatwo się zamykała i otwierała , może być nawet zamykana na sznureczek :ehem:
ja jak pisałam miałam takie plastikowe torebeczki ze sklepu z bielizną , np. trend station w takie woreczki pakuje swoje komplety.
mysza89 - 2008-08-27 14:38
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Dzieki bardzo ;) teraz juz jakos inaczej na to patrze hehe :D
ewulinek@vp.pl - 2008-08-27 14:41
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez mysza89
(Wiadomość 8774159)
Dzieki bardzo ;) teraz juz jakos inaczej na to patrze hehe :D
ja też panikowałam przez moim pierwszym lotem :ehem: ale nie warto się stresować !:D
Będzie dobrze !!
bolerkoIzakiet - 2008-08-28 16:14
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez ewulinek@vp.pl
(Wiadomość 8773136)
do Irlandii dolecisz Ryanair'em : http://www.ryanair.com/site/PL/
WizzAir'em : http://book.wizzair.com/default.asp?...ar&language=PL
Centralwings : http://www.centralwings.com/
najlepiej wejść na stronki przewoźników porównać cenki i zakupić :D ( często kupując wcześniej bilet można liczyć ze będzie on dużo tańszy ) :ehem:
a niewypał z czym??
No lękam się tego że jak zamówię bilet to go nie dostane :d wiem że może to śmieszne no ale jeszcze nigdy nie zamawiałam biletów online. a nie wierze że każdy optymistycznie podchodzi do czegoś co jest mu nie znane. dzięki za te linki :)
ewulinek@vp.pl - 2008-08-28 17:37
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez bolerkoIzakiet
(Wiadomość 8792319)
No lękam się tego że jak zamówię bilet to go nie dostane :d wiem że może to śmieszne no ale jeszcze nigdy nie zamawiałam biletów online. a nie wierze że każdy optymistycznie podchodzi do czegoś co jest mu nie znane. dzięki za te linki :)
jak sama boisz się zakupu , to może idz do biura podróży ( tylko tam zapłacisz prowizję do bileciku - pewnie ok 50 do 80 zł )
a jak już sama postanowisz zakupić przez internet - to dopóki nie podasz numerów karty kredytowej , nie masz się co bać:ehem:
naprawdę to nic trudnego - wyszukujesz odpowiedni lot : godziny, daty - wpisujsz swoje dane ( imie, nazwisko, adres, mail - to nalezy podac bo przyjdzie na niego kod rezerwacji ) a na koniec wpisujesz numer karty i robisz zakup.
i po chwili gdy nastąpi autoryzacja karty wyskoczy Ci numer potwierdzenia ( bilet elektroniczny )ten numer sobie drukujesz i masz bilet :D
powodzenia!!
nastka44 - 2008-08-28 22:10
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
możesz sobie też poszukać serwisów, ktore posrednicza w sprzedazy biletów. tam masz wyszystko w jednym miejscu. nie musisz wchodzić na kilka stronek, a to według mnie duże ułatwienie. sprobuj na lataj.pl, flicket.pl, aero.pl lub fru.pl. i porównasz sobie gdzie jest taniej.
werbenka - 2008-08-29 12:23
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez bolerkoIzakiet
(Wiadomość 8792319)
No lękam się tego że jak zamówię bilet to go nie dostane :d wiem że może to śmieszne no ale jeszcze nigdy nie zamawiałam biletów online. a nie wierze że każdy optymistycznie podchodzi do czegoś co jest mu nie znane. dzięki za te linki :)
To normalne, skoro zamawiasz pierwszy raz. Ale naprawdę nie masz się czego bać. Dzisiaj w sumie wszyscy kupują bilety przez internet, bo tak najwygodniej i najtaniej - to trzeba przyznać. Jeśli masz kartę, to możesz skorzystać ze stron przewoźników. A jeśli nie - to tak jak ja - z różnego rodzaju portali lotniczych. Tam można płacić przelewem, a to duży plus. Można również trafić na jakąś promocję, to wówczas nie jest tak drogo. A przede wszystkim to - tak jak ktoś tu radzi - warto kupować bilet z wyprzedzeniem, na pewno będzie taniej niż kilka dni przed.
Teraz linie lotnicze oferują dużo promocji, np. WizzAir ma jakąś jesienną promocję.
A co do portali lotniczych to ja kupowałam na lataj.pl, bilety.lotnicze i ostatni tydzien temu chyba - dla mojej mamy na flicket.pl. Ja oczywiście szukałam low costów, ale oni mają tam wszystko i wyszukiwarka znajduje naprawdę dobre połączenia w atrakcyjnych cenach.
A tak w ogole to ja czasem wchodze na fora typowo lotnicze, tam bez owijania w bawełnę ludzie piszą na temat danych firm. Warto poczytać.
nastka44 - 2008-08-29 15:17
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
a co do lękania się to z biletami jest jak ze wszystkim co kupujesz przez internet - jak zdarzyło Ci sie kupować już coś przez internet to bedzie Ci dużo łatwiej. A jak bedziesz miała jakieś problemy to zawsze możesz zadzwonić na każdej stronie jest podana infolinia i na pewno pomogą
bolerkoIzakiet - 2008-08-29 15:20
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Hehe wejdę sobie na te wyszukiwarki lotów i czegoś poszukam . Im wcześniej tym lepiej no nie ?? a 25 wrzesień zbliża się nieuchronnie :d lol ,w sumie to jeszcze trochę czasu mam no ale będę miała to z głowy.
nastka44 - 2008-08-29 17:36
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
dokładnie nie ma na co czekać, a im wczesniej zamówisz tym taniej będzie i sprawdzaj promocje może akurat bedą obejmować lot, który Cie interesuje :)
mysza89 - 2008-08-29 23:05
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Ja bilet na 31 sierpnia kupowałam cos poczatkiem lipca:o i zapłaciłam cos około 500 zł za jedne bilet, na 1 wrzesnia juz kosztował 800 a znowu na 28 sierpnia 300 cos, takze duzo zalezy od dnia. Tez kupowałam przez internet pierwszy raz;) Tyle ze moja mama musiała załatwic karte przedpłaconą(?) niewiem dokładnei czy to taka nazwa, zapłaciłysmy tym i wszystko bylo okej ;)
bolerkoIzakiet - 2008-08-30 08:29
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez mysza89
(Wiadomość 8815873)
Ja bilet na 31 sierpnia kupowałam cos poczatkiem lipca:o i zapłaciłam cos około 500 zł za jedne bilet, na 1 wrzesnia juz kosztował 800 a znowu na 28 sierpnia 300 cos, takze duzo zalezy od dnia. Tez kupowałam przez internet pierwszy raz;) Tyle ze moja mama musiała załatwic karte przedpłaconą(?) niewiem dokładnei czy to taka nazwa, zapłaciłysmy tym i wszystko bylo okej ;)
Karte przedpłaconą ?? hm a co to jest ?? jak twoja mama to zdobyła i gdzie zamawiałyście ten bilet ??. Weszłam sobie na flicket.pl i czytam tam że można płacić na 3 sposoby . No ja nie posiadam karty :d lol wiem wiem wstyd :d heh i tam można zapłacić przelewem albo gotówka tez noto mi to pasuje. Dzisiaj sobie tam do nich zadzwonie bo jest podany kontakt. lol musze wszytsko sprawdzić wszytsko hehe :d :D
mysza89 - 2008-08-30 09:52
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
To jest cos takiego jak karta kredytowa tylko ze łatwiej ją zdobyc, wpłacasz pieniadze i normlanie mozesz robic przelewy. My tez nie posiadalismy karty kredytowej i trzeba by było dlugo na nią czeka a karte przedpłaconą sie dostaje do ręki;) aha i trzeba było otworzyc konto w tym przypadku w banku śląskim, ale nie ma problemu bo nam wytłumaczyła wszystko babka w banku ze nie trzeba wpłacac tam pieniedzy ;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Karta_przedpłacona
aha i bilet zamawiałysmy normalnie na wizzair;)
nastka44 - 2008-08-30 19:24
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
tez nigdy nie słyszałam o takiej karcie. a dużo formalności jest przy jej załatwianiu??
mysza89 - 2008-08-31 08:41
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Idziesz do banku zakładasz konto mówisz ze chcesz karte i juz;) nam to zajeło jakies 15 mniut i karte dostalysmy do ręki, przez internet trzeba było cos tam uaktywnic tylko;) Jeszcze w ten sam dzien wpłacyłysmy pieniądze i zrobiłysmy przelew.
werbenka - 2008-08-31 16:00
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
ja mimo wszystko wolałabym zapłacić przelewem np. z mBanku niż kombinować z tymi kartami. Po co tyle zachodu... Może jestem leniwa;) Chyba jestem. Ale staram sobie życie ułatwiać, tam, gdzie można!:)
nastka44 - 2008-09-01 20:03
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
i znowu miałabym problem jaki bank wybrać :D już wole lecieć szybciutko i przelew zrobić
werbenka - 2008-09-03 20:36
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Oglądałam te serwisy polecane przez kogoś i wyjątkowo spodobał mi się ten flicket.pl. Podoba mi się, że w jednym miejscu jest tyle połączeń i wszystko jasne, nawet dla kogoś, kto pierwszy raz chce kupić w ten sposób bilet (moja mama). A i ceny całkiem dobre.
bolerkoIzakiet - 2008-09-07 11:02
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
E za dużo zamieszania a jeśli chodzi tylko o jeden bilet. Na tym flicket.pl można płacić przelewem i dla mnie to jest najlepsza opcja. Uważam że te serwisy posredniczące i wogóle przewoźnicy powinni mieć do wyboru kilka form płatności a nie takie ograniczanie tlyko do karty kredytowej.
nastka44 - 2008-09-07 21:03
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez bolerkoIzakiet
(Wiadomość 8914967)
E za dużo zamieszania a jeśli chodzi tylko o jeden bilet. Na tym flicket.pl można płacić przelewem i dla mnie to jest najlepsza opcja. Uważam że te serwisy posredniczące i wogóle przewoźnicy powinni mieć do wyboru kilka form płatności a nie takie ograniczanie tlyko do karty kredytowej.
zgadzam się to powinien być standard, ze wybierasz sobie w jaki sposób chcesz płacić. także właściciele flicket.pl jak dla mnie to wyszli na przeciw oczekiwaniom klientów
bolerkoIzakiet - 2008-09-11 21:00
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Widzisz bo jak masz wszytsko w jednym miejscu zebrane, tzn wyszskie informacje to serwis staje sie dużo bardziej wiarygodny. nie wszedzie pisze Ci że musisz płacic karta bo nie ma innej mozliwości. juz troche poszukałam i to jest takie żerowanie na niewiedzy klienta.
nastka44 - 2008-09-13 14:37
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
zgadzam sie, ze takie przydatne informacje jak np. płatności powinny być dobrze widoczne na stronie, a nie ze klient ma problem zeby cokolwiek znależć
olcia92 - 2009-10-29 21:21
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
witam a ja mam pytanie jeśli ktos kupuje mi bilet w niemczech i wysła go mailem to też dostaje ten kod czy cos wiecej bo boję sie że mogą być jakies problem jak to wyglada?
Emidy - 2009-10-30 21:11
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez olcia92
(Wiadomość 14990784)
witam a ja mam pytanie jeśli ktos kupuje mi bilet w niemczech i wysła go mailem to też dostaje ten kod czy cos wiecej bo boję sie że mogą być jakies problem jak to wyglada?
Email z kodem zostanie wyslany na adres podany podczas rezerwacji. Poda swoj - dostanie rowniez, poda Twoj - dostaniesz tylko Ty.
pyska06 - 2009-11-09 10:50
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Słuchajcie jeśli sama nie mogę kupić biletu przez internet ,ponieważ nie wszystkimi kartami płatniczymi można płacić :mad: to jeśli pójdę do biura podróży to ile drożej zapłacę nie orientujecie się? chodzi mi o PLL LOT.
kocikocilapki - 2009-11-23 14:17
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Nie jestem pewna ile drożej jest w biurze ale myślę, że sporo, przecież biuro dolicza do sprzedawanego biletu prowizję - na tym zarabia... Nie wiem czy nie lepiej spróbować czegoś takiego: http://www.sky4fly.net/rezerwacje.php bo mają różne formy płatności - co jest bardzo wygodne.
Zawsze można też wyrobić sobię kartę do płatności w internecie (np. mBank cos takiego proponuje). Dostaje każdy, nie jak kredytówkę tylko wybrani :) no i jest bezpieczna, bo przelewasz tyle kasy ile kosztuje bilet na ta kartę no a nią dalej płacisz za bilet...
pyska06 - 2009-11-24 10:26
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
o spadłaś mi jak z nieba ale troszkę za późno :( bo już kupiłam w biurze bezpośrednio w locie wzięli 80 zł drożej, natomiast w biurach pośredniczych były różne ceny i oczywiście jeszcze droższe, tak więc tylko najbardziej opłaca się kupować przez neta. A na tej stronce co podałaś to i przelewem można, więc super,to chyba nie ma znaczenia, że adres jest z Łodzi, mimo że tam nie mieszkam ??
bassienkaw - 2009-12-16 11:58
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Dziewczyny mam pytanie. Rezerwowaliśmy z mężem bilety przez stronę wizzair z Katowic do Sheffield. Niestety albo i stety, ale musimy zrezygnować z lotu. Z tego co wiem, to jest możliwość zwrotu jakiejś tam części pieniędzy. ZNalazłam przepis o zwrocie, o rezygnacji, ale nei wiem jak tego dokonać... wie ktoś?
Kirsti - 2010-01-29 22:01
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Słuchajcie, mam pytanie:-) Czy któraś z Was się orientuje, czy w Ryanair istnieje możliwość płatności przelewem bankowym?
Emidy - 2010-01-30 11:24
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Mozna placic tylko kartami.
studi - 2010-01-30 13:00
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez Kirsti
(Wiadomość 16822039)
Słuchajcie, mam pytanie:-) Czy któraś z Was się orientuje, czy w Ryanair istnieje możliwość płatności przelewem bankowym?
jeśli masz kartę visa w banku zachodnim możesz zapłacić tą kartą, przelewem z tego co wiem to tylko się da płacic w wizair:>
Kirsti - 2010-01-30 13:50
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Oj, niedobrze:( potrzebuję biletów do Oslo, na początku myślałam właśnie o Wizzair, tym bardziej, że bilety były bardzo tanie, potem na ich stronie pojawiła się informacja, że bilety są wyprzedane, a dziś dla dwóch osób podali mi cenę przekraczającą 1000zł w jedną stronę:(
Drugą opcją jest Ryanair, tylko właśnie tam można płacić tylko kartą.
W każdym razie dziękuję Wam za pomoc:cmok:
elskede - 2010-03-17 17:39
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
ja póki co wczoraj zlozylam rezerwacje na sierpien do Oslo, wczoraj przelalam pieniadze na konto Wizzair i nie otrzymalam zadnego potwierdzenia z ich strony, na koncie w Wizzair mam rezerwacje wstrzymana, bo chyba jeszcze nie zaksiegowali pieniedzy, napisalam do nich maila, odpisali, zeby na tego maila nie pisac, no i zaraz mnie cos strzeli :mur: ciekawa jestem czy te pieniadze dotarly, czy nie.... nie chcialabym, zeby mnie zrobiono w konia, ale chyba taka firma nie powinna nabijac ludzi w butelke prawda?
Kirsti - 2010-03-18 17:00
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Bo oni robią tak, że jeśli pieniądze nie dotrą do nich na konto w ciągu doby, to anulują rezerwację.
natalkaqwert - 2010-03-18 17:49
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez elskede
(Wiadomość 17954051)
ja póki co wczoraj zlozylam rezerwacje na sierpien do Oslo, wczoraj przelalam pieniadze na konto Wizzair i nie otrzymalam zadnego potwierdzenia z ich strony, na koncie w Wizzair mam rezerwacje wstrzymana, bo chyba jeszcze nie zaksiegowali pieniedzy, napisalam do nich maila, odpisali, zeby na tego maila nie pisac, no i zaraz mnie cos strzeli :mur: ciekawa jestem czy te pieniadze dotarly, czy nie.... nie chcialabym, zeby mnie zrobiono w konia, ale chyba taka firma nie powinna nabijac ludzi w butelke prawda?
nie anuluja Ci tak od razu rezerwacji
czasem to trwa pare dni
spokojnie, mialam tak samo :)
po 4, 5 dniach od przelania pieniedzy, wskoczylo mi na panelu, ze zaksiegowalo i rezerwacja stala sie aktualna
co planujesz w Oslo?
elskede - 2010-03-19 12:39
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Hej Dziewczyny :* już wszystko ok ;) rezerwacja potwierdzona
wiecie, to będzie mój pierwszy lot, pierwszy zakup przez internet biletu lotniczego i dlatego to wszystko wydało mi się bardzo sprzeczne, tutaj z jednej strony jeśli w ciągu doby nie wyśle się pieniędzy to grożą anulacją rezerwacji, a sami mają czas do 5 dni to wszystko zaksięgować :brzydal: dlatego taka przestraszona byłam :rolleyes:
Natalio - jadę do Lubego ;)
podwinieta rzesa - 2010-03-23 20:34
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Gratuluje i życzę powodzenia ;) Ja często kupuję bilety przez Internet i zawsze było wszystko ok, zazwyczaj płacę kartą kredytową, według mnie to najwygodniejszy sposób. Jak dotąd korzystałam tylko bezpośrednio ze stron linii lotniczych, ale widzę, że ten serwis flicket.pl jest całkiem niezły. Czy naprawdę nikt nie miał nigdy problemu z kupieniem biletu w ten sposób?
studi - 2010-03-24 17:21
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez elskede
(Wiadomość 17994056)
Hej Dziewczyny :* już wszystko ok ;) rezerwacja potwierdzona
wiecie, to będzie mój pierwszy lot, pierwszy zakup przez internet biletu lotniczego i dlatego to wszystko wydało mi się bardzo sprzeczne, tutaj z jednej strony jeśli w ciągu doby nie wyśle się pieniędzy to grożą anulacją rezerwacji, a sami mają czas do 5 dni to wszystko zaksięgować :brzydal: dlatego taka przestraszona byłam :rolleyes:
Natalio - jadę do Lubego ;)
dobrze wiedzieć na przyszłośc, bo ja podałam swoj nr karty i mi Wizz dużo więcej sciągnął niż bym zapłaciła za przelew:)
ewelkaw - 2010-04-18 12:42
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Hej, czy któraś z Was korzystała może z usług esky lub skyscanner... pytam ponieważ mają bardzo atrakcyjną cenę lotów do Bari... Alitalią..ale jak patrze na ten sam lot na ich oficjalnej stronie jest prawie 300 zł drożej.
Boje się, że kupie bilet i okaże się nie ważny ;)
Fureyka - 2010-04-20 10:02
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Ja korzystam ze skyscanner. Zawsze wyszukuje mi bardzo tanie loty ;) Nie ma szans by Cie oszukalo, bo skyscanner tylko Ci wyszukuje loty, a żeby je kupić udajesz się na oficjalną stronę przewoźnika ;)
ewelkaw - 2010-04-22 18:05
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
dziękuję bardzo za odpowiedź :)
*angel1710** - 2010-05-04 20:43
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
dziewczyny, nie wiem czy to do końca dobry wątek, ale może ktos akurat lata często i bedzie w stanie mi pomoc
Otóż, mam wielki problem związany z rezerwacją lotu w liniach Ryanair.
Zarezerwowałam lot i nie dostałam maila z potwierdzeniem. Po godzinie zaczęłam wariować i spróbowałam znaleźć mój lot w zarządzaniu rezerwacjami, a tam pojawił się komunikat, że dane niezgodne z zarejestrowanymi danymi.
Na dodatek skorzystałam z opacji nr 2, w której wymagany jest do podania kod rezerwacji.
Od kilku godzin jestem wrakiem człowieka bo to moja pierwsza rezerwacja jakiegokolwiek lotu, na dodatek nie z moich pieniędzy i nie moją kartą kredytową.
Linia biura obsługi jest nieczynna o tej porze, a nie wiem czy dałabym radę przeprowadzić tę rozmowę w języku angielskim, może z mojej strony nie byłoby wielkich problemów, ale boje się, że nie zrozumiem osoby z centrum obsługi.
Byłabym wdzięczna za jakąkolwiek odpowiedź bo nie wiem już co robić
:(
Kirsti - 2010-05-04 22:05
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Jak rozumiem sprawdzałaś w tej zakładce zarządzaj rezerwacją, a dalej sprawdź stan rezerwacji? Ja też nie dostałam potwierdzenia na maila, ale na stronie internetowej w ten sposób sprawdziłam, że wszystko jest OK:-) Możesz sprawdzić drugi raz i wybrać sobie opcję bez wpisywania nr rezerwacji;) A jeśli to nie pomoże, to zadzwoń na polską infolinię. Fakt, trochę zapłacisz, ale po co się denerwować:-)
*angel1710** - 2010-05-05 09:40
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Z przyzwyczajenia podczas zamykania komputera nacisnęłam opcję zakończ i zapisz i w miejscu strony, w którym był podany kod rezerwacyjny wyskoczył mi po otwarciu taki o to komunikat: Payment error, a nastepnie 4 powody z przyczyn których mogło dojsc do błędu.
Your card payment could not be processed because of one of the following reasons:
lYou have mistyped the card number or missed out some of the digits. Please go back to the previous (Payment) page and re-enter the card number again.l
lThe card type you have specified (e.g. Mastercard, Visa, Visa Electron) does not match the card number supplied. Please go back to the previous (Payment) page and check that the card type selected is correct.l
lYou have incorrectly entered the Card Number into the Cardholders Name box. Please go back to the previous (Payment) page and re-enter the Card Number in the correct box.l
lYou have incorrectly entered the Cardholders Name into the Card Number box. Please go back to the previous (Payment) page and re-enter the Cardholders Name in the correct box.l
Wszystko wygląda na to, że odrzucono przelew. Pieniądze z konta nie zniknęły do tej pory, a jak próbuję zarządzać rezerwacją pokazuje się to samo co wcześniej czyli, że nie ma osoby z takimi danymi. Czy to oznacza, że rezerwacja nie udała się i nie pobiorą za kilka dni pieniędzy ? Chcicałabym jak najszybciej kupic bilet innej firmy, bo po ryanairowskim horrorze przez jakiś czas będę się trzymała od tej linii jak najdalej, a bardzo obawiam sie sytuacji gdzie po kilku dniach pieniądze jednak zostana pobrane. A niestety, nie była to mała kwota gdyż nie był to promocyjny lot.
Próbowałam dzwonić do buira obsługi niestety nie doczekałam sie rozmowy gdyz byla kolejka i zjadlo mi 10 zl.
Myslicie, ze jak pojde na lotnisko to jakies panie z okienka ryanaira beda mogly cokolwiek sprawdzic czy raczej zostane odprawiona z kwitkiem ?
Nie mam pojecia co robic bo zalezy mi na jak najszybszym kupieniem biletu, a gdyby sie okazalo, ze wystapil jakis blad i ryanair jednak pobral kase to mialabym baardzo duzy klopot :(
Kirsti - 2010-05-05 14:05
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Ryanair nie ma swoich przedstawicieli na lotnisku, ale możesz zwrócić się o pomoc do przedstawiciela portu lotniczego, z którego lecisz:-)
Niestety nie mam pojęcia, czy Ryanair nie ściągnie kasy za jakiś czas. Jeśli wszystko idzie prawidłowo, wtedy od razu ściągają pieniądze i wysyłają tego maila.
Aha, i nie wiem, czy ta informacja Ci się przyda, ale znalazłam coś takiego:
W przypadku odrzucenia płatności podczas dokonywania nowej rezerwacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
W przypadku pierwszego odrzucenia płatności możliwy jest powrót do strony płatności i ponowne wprowadzenie dotyczących jej szczegółów lub wybranie nowej formy płatności.
W przypadku powtórnego odrzucenia płatności loty zostaną automatycznie anulowane po 5 minutach i konieczne będzie dokonanie nowej rezerwacji.
justine_ - 2010-05-05 19:05
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez *angel1710**
(Wiadomość 19036930)
Z przyzwyczajenia podczas zamykania komputera nacisnęłam opcję zakończ i zapisz i w miejscu strony, w którym był podany kod rezerwacyjny wyskoczył mi po otwarciu taki o to komunikat: Payment error, a nastepnie 4 powody z przyczyn których mogło dojsc do błędu.
Your card payment could not be processed because of one of the following reasons:
lYou have mistyped the card number or missed out some of the digits. Please go back to the previous (Payment) page and re-enter the card number again.l
lThe card type you have specified (e.g. Mastercard, Visa, Visa Electron) does not match the card number supplied. Please go back to the previous (Payment) page and check that the card type selected is correct.l
lYou have incorrectly entered the Card Number into the Cardholders Name box. Please go back to the previous (Payment) page and re-enter the Card Number in the correct box.l
lYou have incorrectly entered the Cardholders Name into the Card Number box. Please go back to the previous (Payment) page and re-enter the Cardholders Name in the correct box.l
Wszystko wygląda na to, że odrzucono przelew. Pieniądze z konta nie zniknęły do tej pory, a jak próbuję zarządzać rezerwacją pokazuje się to samo co wcześniej czyli, że nie ma osoby z takimi danymi. Czy to oznacza, że rezerwacja nie udała się i nie pobiorą za kilka dni pieniędzy ? Chcicałabym jak najszybciej kupic bilet innej firmy, bo po ryanairowskim horrorze przez jakiś czas będę się trzymała od tej linii jak najdalej, a bardzo obawiam sie sytuacji gdzie po kilku dniach pieniądze jednak zostana pobrane. A niestety, nie była to mała kwota gdyż nie był to promocyjny lot.
Przelew odrzucono a co za tym idzie rezerwacji nie dokonano. Przelew odrzucono z powodow takich jak np. zly numer karty kredytowej, zle nazwisko, czy brak wyboru pomiedzy kartami kredytowymi (Mastercard, Visa, Visa Electron) i do przelewu nie doszlo. Nie masz sie co martwic ze pobiora pieniadze, bo nie maja twoich prawidlowych danych i dlatego przelew nie doszedl do skutku za pierwszy razem. Co powinnas zrobic nastepnym razem to wrocic do poprzedniej strony i sprawdzic dane ktore wpisalas jeszcze raz (Please go back to the previous (Payment) page and re-enter the Card Number in the correct box.)
Mam nadzieje ze to pomoglo:)
*angel1710** - 2010-05-05 22:23
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
dzięki dziewczyny za odpowiedz
sprawa rozwiazała się tak, ze po tym jak stracilam okolo 30 zl za probe polaczenia z polskim biurem obslugi, ktore ciagle informowalo mnie, ze jestem w gronie osob oczekujacych na polaczenie, a polaczenie naliczane bylo minutowo za 4.88 za minute:rolleyes:
tak wiec juz nie wytrzymalam nerwowo i po prostu poszlam na lotnisko. planowalam isc do jakiegos biura informacji i niech jakas madra glowa mi cokolwiek poradzi, a tu patrze w okienkach linii lotniczych jest Ryanair i siedzi tam jakis pan. Od razu do niego poszlam, pan kazal mi podac kod rezerwacji, jakis dowod tozsamosci, wszystko sprawdzil i powiedzial, ze rzeczywiscie byla rezerwacja ale karta kredytowa odrzucila przelew i nie pisze z jakiego powodu wiec nie mam rezerwacji i pieniadze nie zostana pobrane.
wracalam jak nowo narodzona :D
opowiedzialam cala sytuacje kolezance, ktora czesto lata ryanairem wlasnie i znow troche sie najadlam stresu, poniewaz powiedziala mi, ze jakby byl blad w platnosci to od razu powinien wyskoczyc blad a nie, ze dostaje kod rezerwacji i wszystko inne.
chyba przez najblizszy miesiac bede zyc w stresie ;)
teraz pilnie poszukuje kogos znajomego z karta kredytowa bo z poprzedniej nie chce juz korzystac i znow przezywac to samo bo niestety kolejna linia lotnicza ( z racji ograniczonych mozliwosci czasowych) wymaga platnosci poprzez karte wlasnie, a niestety przelew bankowy mozna wykonac do 14 dni przed lotem, a jedyny odpowiadajacy mi termin jest w czasie krotszym niz 14 dni.
jeszcze raz dzieki za odpowiedzi :-)
burberry13 - 2010-05-10 19:45
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Witam!
Mam pytanie.
Zamówiłem dzisiaj bilet lotniczy na easyJet.com, dostałem na e-maila potwierdzenie rezerwacji, w której jest komunikat:
Przed podróżą
Ważne! Należy dodać dane dowodu tożsamości do rezerwacji
Ze względów bezpieczeństwa należy podać dane paszportu lub innego stosownego dokumentu tożsamości używanego podczas podróży. Prawo wymaga podania tych danych zarówno dla pasażera dokonującego rezerwacji, jak i wszystkich innych pasażerów towarzyszących.
W przeciwnym razie pasażer nie zostanie wpuszczony na pokład.
Wpisałem swoje dane paszportu, ale komunikat nie zniknął. Nie wiem o co chodzi, co mam zrobić.
Znacie może jakiś numer telefonu do polskiego biura easyjet ?
studi - 2010-05-11 18:41
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
A kiedy masz wylot?Bo może to jest tak jak np w wizair,że te dane można dopiero w terminie od 7 dni do 4 godzin przed odlotem podawać?:>
burberry13 - 2010-05-11 22:45
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Problem już się rozwiązał.
Komunikat ten jest widoczny nawet wtedy gdy podane są informacje dokumentu tożsamości.
Anecka - 2010-05-21 17:42
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Nie chce tworzyc nowego watku, ale mam pytanie.. juz ktorys raz z kolei lece Ryanairem, ale nigdy nie kupowalam pierwszenstwa wejscia na poklad.
Odprawilam sie juz online i moglabym w sumie dokupic przez neta to pierwszenstwo,, ale moje pytanie..
Mozna na lotnisku kupic to pierwszenstwo???? (Wroclaw)
studi - 2010-05-21 18:23
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez Anecka
(Wiadomość 19482447)
Nie chce tworzyc nowego watku, ale mam pytanie.. juz ktorys raz z kolei lece Ryanairem, ale nigdy nie kupowalam pierwszenstwa wejscia na poklad.
Odprawilam sie juz online i moglabym w sumie dokupic przez neta to pierwszenstwo,, ale moje pytanie..
Mozna na lotnisku kupic to pierwszenstwo???? (Wroclaw)
A po co Ci pierszeństwo-naprawdę chcesz pierwsza zostać obsłużona,żeby pozniej przez szybszych i przebiegieglejszych ludzi zosatć w tyle z wejsciem do samolotu?:>Sama leciałam nie raz nie dwa z wrocławia i nigdy nie miałam pierwszeństwa wejscia, bo wszyscy poźniej wchodzili do tego samego autobusu i kto pierwszy z niego wyleciał pierwszy był w samolocie:>Jak dla mnie starta pieniędzy:>
Anecka - 2010-05-21 18:29
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez studi
(Wiadomość 19483572)
A po co Ci pierszeństwo-naprawdę chcesz pierwsza zostać obsłużona,żeby pozniej przez szybszych i przebiegieglejszych ludzi zosatć w tyle z wejsciem do samolotu?:>Sama leciałam nie raz nie dwa z wrocławia i nigdy nie miałam pierwszeństwa wejscia, bo wszyscy poźniej wchodzili do tego samego autobusu i kto pierwszy z niego wyleciał pierwszy był w samolocie:>Jak dla mnie starta pieniędzy:>
Jestem w ciazy i chcialabym pirwsza wejsc zeby zajac miejsce dla mnie odpowiednie :rolleyes: Ja tez tyle razy latalam i generalnie zawsze mialam miejsce ktore chcialam i tobez pierwszenstwa. nie zawsze autobus podjezdza :)
patrisssia - 2010-05-22 19:42
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez Anecka
(Wiadomość 19483715)
Jestem w ciazy i chcialabym pirwsza wejsc zeby zajac miejsce dla mnie odpowiednie :rolleyes: Ja tez tyle razy latalam i generalnie zawsze mialam miejsce ktore chcialam i tobez pierwszenstwa. nie zawsze autobus podjezdza :)
Hmmm, niestety nie wiem jak to wyglada w Ryanair. :/ W Wizzairze na pewno mozna dokupywac wszystkie uslugi dodatkowe droga internetowa.
Ja bym na Twoim miejscu jednak nie wykupowywala pierwszenstwa wejscia na poklad, bo jak wyzej wspomina studi, jest to fikcja. W najlepszym wypadku jest to pierwszenstwo wejscia do autobusu. Inaczej rzecz ujmujac, "przywilej" :) uzyskania miejsca siedzacego w autobusie, ktory nastepnie i tak czeka na reszte pasazerow. A pozniej i tak wszyscy wychodza razem i nikt nie zwraca uwagi na fakt posiadania przywileju wejscia na poklad. Wedlug mnie z racji ciazy, jesli jest tylko widoczna, zostaniesz wpusczona do autobusu bez kolejki. Ostatnio kilkakrotnie sie z tym spotkalam - kobiety w ciazy, matki z malymi dziecmi. Wystarczylo podejsc do pracownika kontrolujacego karty pokladowe, i wchodzilo sie bez kolejki. Podsumowujac, uwazam wydatek na pierwszenstwo wejscia na poklad za zbedny. :P Udanego lotu!!! :)
Alekss - 2010-05-23 11:47
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez patrisssia
(Wiadomość 19506466)
Hmmm, niestety nie wiem jak to wyglada w Ryanair. :/ W Wizzairze na pewno mozna dokupywac wszystkie uslugi dodatkowe droga internetowa.
Ja bym na Twoim miejscu jednak nie wykupowywala pierwszenstwa wejscia na poklad, bo jak wyzej wspomina studi, jest to fikcja. W najlepszym wypadku jest to pierwszenstwo wejscia do autobusu. Inaczej rzecz ujmujac, "przywilej" :) uzyskania miejsca siedzacego w autobusie, ktory nastepnie i tak czeka na reszte pasazerow. A pozniej i tak wszyscy wychodza razem i nikt nie zwraca uwagi na fakt posiadania przywileju wejscia na poklad. Wedlug mnie z racji ciazy, jesli jest tylko widoczna, zostaniesz wpusczona do autobusu bez kolejki. Ostatnio kilkakrotnie sie z tym spotkalam - kobiety w ciazy, matki z malymi dziecmi. Wystarczylo podejsc do pracownika kontrolujacego karty pokladowe, i wchodzilo sie bez kolejki. Podsumowujac, uwazam wydatek na pierwszenstwo wejscia na poklad za zbedny. :P Udanego lotu!!! :)
A jak wyglada to z dodatkowym miejscem na nogi? jest to jakos respektowane?
pozdrawiami
Anecka - 2010-05-23 12:34
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Pytalam sie kolezanki co i jak z Wrocka jak ktos ma pierwszenstwo i ona miala tak ze zaden autobus nie podjezdzal i normalnie 1sza weszla na poklad.
Bo mnie generalnie chodzi o to, ze zazwyczaj ludzie juz godzine przed przylotem ustawiaja sie w kolejce :rolleyes: wiec ze 1,5h musialabym stac, co nie bardzo mi sie usmiecha bo zaraz plecy mnie bola, wiec po prostu chcialabym wstac z krzesla i wejsc do samolotu ;)
No a z ciekawostek chcialam napisac, ze kiedys bylam w ogole za wczesnie na lotnisku bo taki mialam dojazd (lotnisko w Londynie) a ze mialam juz odprawe online, to weszlam juz i poszlam do bramy.. jak sie okazalo nie tyllko ja bylam wczesniej i ludzie juz stali :cojest:
Do odlotu bylo ponad 2 h :confused:
patrisssia - 2010-05-23 16:53
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez Alekss
(Wiadomość 19516947)
A jak wyglada to z dodatkowym miejscem na nogi? jest to jakos respektowane?
pozdrawiami
Tak, jesli chodzi o miejsce z dodatkowa przestrzenia na nogi jest to respektowane. Te miejsca znajduja sie zazwyczaj przy wejsciach ewakuacyjnych w srodku samolotu (przy skrzydlach), i zeby tam usiasc trzeba miec wykupiona rezerwacje na to miejsce. Jest to sprawdzane przez stewardessy/-ow. :D Sama raz chcialam tam usiasc ;-) , nie mialam jednak wykupionej opcji "dodatkowa przestrzen na nogi" i zostalo mi to w bardzo kulturalny sposob zabronione :)
Anecka - 2010-05-23 17:25
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
oo a ja nie widzialam nigdy takiej opcji na te nogi a przydalo by mi sie :) tylko ze jak wsiadalam to zawsze normalnie ludzie siadali na to miejsce..
studi - 2010-05-23 18:37
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez Anecka
(Wiadomość 19483715)
Jestem w ciazy i chcialabym pirwsza wejsc zeby zajac miejsce dla mnie odpowiednie :rolleyes: Ja tez tyle razy latalam i generalnie zawsze mialam miejsce ktore chcialam i tobez pierwszenstwa. nie zawsze autobus podjezdza :)
Jeśli lecisz z facetem albo koleżanką to poproś,żeby oni Ci zajeli miejsce...Faktycznie autobs nie zawsze jest podstawiony, ale czy jest to dla Ciebie aż takie ważne gdzie będziesz siedziała w samolocie jeśli sama lecisz?:>
Anecka - 2010-05-23 19:17
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez studi
(Wiadomość 19525428)
Jeśli lecisz z facetem albo koleżanką to poproś,żeby oni Ci zajeli miejsce...Faktycznie autobs nie zawsze jest podstawiony, ale czy jest to dla Ciebie aż takie ważne gdzie będziesz siedziała w samolocie jeśli sama lecisz?:>
Dla mnie wazne jest miejsce takie zebym nie musiala sie przeciskac przez kogos, wiec moze to byc zaraz obok przejscia, ale musze miec miejsce na nogi, bo mam ponad 180cm wzrostu i nie moge za duzo tez w jednej pozycji siedziec bo zaraz mnie brzuch boli. Nie moja wina ze jestem w ciazy ;) No ale co bedzie to bedzie, juz mi to szczerze mowiac zwisa i powiewa. Najwyzej polowe lotu sobie postoje w samolocie :)
Alekss - 2010-05-23 20:30
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez patrisssia
(Wiadomość 19523180)
Tak, jesli chodzi o miejsce z dodatkowa przestrzenia na nogi jest to respektowane. Te miejsca znajduja sie zazwyczaj przy wejsciach ewakuacyjnych w srodku samolotu (przy skrzydlach), i zeby tam usiasc trzeba miec wykupiona rezerwacje na to miejsce. Jest to sprawdzane przez stewardessy/-ow. :D Sama raz chcialam tam usiasc ;-) , nie mialam jednak wykupionej opcji "dodatkowa przestrzen na nogi" i zostalo mi to w bardzo kulturalny sposob zabronione :)
Dzieki wielkie za odpowiedz. :cmok:
patrisssia - 2010-05-27 10:16
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez Alekss
(Wiadomość 19528672)
Dzieki wielkie za odpowiedz. :cmok:
A bardzo prosze :D :D :D
Pozdrawiam,
P.
gos21 - 2010-07-02 18:52
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Pomocy! pierwszy raz rezerwowałam bilet przez internet i dzisiaj dokonałam przelewu z tym że nie podałam tam numeru potwierdzenia............ aa czytam teraz ze powinnam :( i co teraz??przepadnie?? a i to w wizzair....... :(
Fureyka - 2010-07-02 19:01
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez gos21
(Wiadomość 20423590)
Pomocy! pierwszy raz rezerwowałam bilet przez internet i dzisiaj dokonałam przelewu z tym że nie podałam tam numeru potwierdzenia............ aa czytam teraz ze powinnam :( i co teraz??przepadnie?? a i to w wizzair....... :(
A podałaś chociaż imię i nazwisko w polu komentarza? Jeżeli nie podałaś informacji to rezerwacja będzie niemożliwa i zostanie anulowana. Pieniądze zostaną odesłane na konto z którego przyszły...
studi - 2010-07-02 19:27
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez gos21
(Wiadomość 20423590)
Pomocy! pierwszy raz rezerwowałam bilet przez internet i dzisiaj dokonałam przelewu z tym że nie podałam tam numeru potwierdzenia............ aa czytam teraz ze powinnam :( i co teraz??przepadnie?? a i to w wizzair....... :(
Najlepiej tam zadzwonić i się zapytac czy taki przelew przejdzie, ludzie na infolinii są rzeczowi, niestety minuta rozmowy kosztuje fortunę...
gos21 - 2010-07-02 19:28
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
tak dane imie nazwisko adres podałam...wiec co w takim wypadku??moze powinnam to gdzies zgłosic??
Fureyka - 2010-07-02 19:54
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez gos21
(Wiadomość 20424413)
tak dane imie nazwisko adres podałam...wiec co w takim wypadku??moze powinnam to gdzies zgłosic??
Z tego co piszą to imię i nazwisko jest dodatkowe, numer rezerwacji obowiązkowy. Chyba lepiej przedzwoń do nich...
gos21 - 2010-07-02 20:28
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
ojej;/ rozumiem ze powinnam podac ten numer w nazwie zleceniodawcy?;/ a oni mają punkt informacji znaczy wizar na okęciu? przelew powninien byc dokonany w poniedziałek wiec najlepiej pewnie teraz ratowac sytuacje?? gorzej jesli infolinia nie jest juz dostepna:(
Fureyka - 2010-07-02 20:44
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Cytat:
Napisane przez gos21
(Wiadomość 20425868)
ojej;/ rozumiem ze powinnam podac ten numer w nazwie zleceniodawcy?;/ a oni mają punkt informacji znaczy wizar na okęciu? przelew powninien byc dokonany w poniedziałek wiec najlepiej pewnie teraz ratowac sytuacje?? gorzej jesli infolinia nie jest juz dostepna:(
Numer trzeba było podać w polu komentarza przelewu (radze zapoznać się z informacjami na stronie następnym razem). Na Okęciu jest sporo tych biur, o ile się nie mylę to WizzAira też (chociaż dawno nie leciałam przez Wawę, to nie pamiętam. Infolinie są dostępne 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Przecież samoloty nie mają wolnego w weekendy...
gos21 - 2010-07-02 20:56
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
ja dokonywałam przelewu za pomocą banku poniewaz sama konta nie posiadam....juz dzwonilam..jesli w ciągu 5 dni nie otrzymam potwierdzenia to mam dzwonic a bedą szukac tego numeru w kazdym razie sory za kłopot i dzieki na informacje
rosen - 2010-07-24 14:23
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
POMOCY!! pierwszy raz zamawialaam bilet przez internet, po kliknięciu kup teraz wyskoczył błąd poprawiłam nr konta kliknęłam jeszcze raz i nie dostałam zadnego potwierdzenia na maila ani strony z jakims komunikatem ze "się powiodło" czy coś w tym stylu.... potem wyskoczył błąd zebym wrocila do 1 strony, czy lot nie zostal zabukowany??
Leillaa - 2010-08-01 19:36
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
rosen po opisie wnioskuję, że lot nie został zabukowany. Jeżeli próbowałaś zapłacić kartą spraw czy nie zeszły Ci pieniądze z konta, jeżeli nie to rezerwacja nie udana.
tygrysiasta - 2010-08-07 19:25
Dot.: Bilety lotnicze kupowane przez internet...
Hej,
moje pytanie nie dotyczy dokładnie przelotu, ale nie znalazłam takiego wątku, a lecę za kilka godzin i zaczynam łapać stracha.
Do rzeczy - lecę do Londynu, na Luton. Kupiłam bilet easyBus, żeby dostać się do centrum. Lecę z młodszą siostrą i zapłaciłam za dwa miejsca, ale na bilecie jest tylko moje nazwisko. Czy to jest jakikolwiek problem? Normalnie nawet bym się nad tym nie zastanawiała, ale im bliżej wyjazd, tym więcej mam wątpliwości, czy na pewno wszystko zrobiłam dobrze.
Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 418 wyników • 1, 2