MuOnline
redfighterxp - 25-12-2009 01:40
MuOnline
OverMu Network 1 Servers
Server Start : 2009 02 01
Server Links:l*OverMu Site(Click) www.overmu.pl
*OverMu Forum(Click) forum.overmu.pl
*OverMu Account Registration(Click) www.overmu.pl Register
*OverMu Dovnload Client(Click) www.overmu.pl Dovnload l
Server Information:l*Version: Season 3 + News Item
*Experience Rate: 2500x
*Max Stats: 32767
*Drop Rate: 75%
*Reset Level: 400
*BlessBug: On l
Commands:l*/post
*/pkclear
*/Online
*/addstr
*/addagi
*/addvit
*/addene
*/addcmd l
Events:l*Blood Castle
*Devil Square
*Chaos Castle
*White Wizzard
*Golden Dragon
*Red Dragon
*Castle Siege
*Crywolf Event
*Kantru/Maya Event/Nightmare l
Support:l*E-Mail: admin@overmu.pl
*Skype: lienkas5 l
OverMu Network 2 Servers
Server Start : 2009 08 01
Server Links:l*OverMu 2 Site(Click) s2.overmu.pl
*OverMu 2 Forum(Click) forum.overmu.pl
*OverMu 2 Account Registration(Click) s2.overmu.pl Register
*OverMu 2 Dovnload Client(Click) s2.overmu.pl Dovnload l
Server Information:l*Version: Season 4 + News Item
*Experience Rate: 1500x
*Max Stats: 32767
*Drop Rate: 70%
*Reset Level: 400
*BlessBug: On l
Commands:l*/post
*/pkclear
*/Online
*/addstr
*/addagi
*/addvit
*/addene
*/addcmd l
Events:l*Devil's Square
*Blood Castle
*Chaos Castle
*Deep Loren Invasion
*Golden Mob Invasion
*White Wizard Invasion
*Illusion event
*Castle Siege
*Crywolf
*Kanturu Event
*Happy Hour
*Raklion Event l
Support:l*E-Mail: admin@overmu.pl
*Skype: lienkas5 l
redfighterxp - 06-01-2010 22:04
OverMu Network MuOnline Free Priwate Server 24/7 LongTerm Season Dediecated Good google
MuOnline Poradnik Wikipedia wikipedia.org ( www.overmu.pl , s2.overmu.pl , forum.overmu.pl )
MU Continent of Legend – gra typu MMORPG, wydana w lutym 2001 roku przez firmê Webzen. Serwer globalny wystartowa³ w 2003 roku. Umo¿liwia graczom z ca³ego ¶wiata na egzystowanie w prehistorycznym ¶wiecie, opisanym w twórczo¶ci literackiej Jamesa Churchwarda o krainie Mu. W 2006 roku globalny serwer i prawa do dystrybucji gry na rynek zachodni wykupi³a od firmy Webzen firma K2 Network. W sierpniu 2007 roku na serwerze globalnym wprowadzono Season 2, który wprowadzi³ du¿o zmian. Przez pierwsze lata istnienia serwera globalnego w³a¶ciwie nic siê nie zmienia³o, po przejêciu serwera przez K2 zosta³o wprowadzonych wiele zmian, najczê¶ciej u³atwieñ gry, w celu zachêcenia wiêkszej ilo¶ci nowych graczy. W maju 2009 roku firma K2 Network przesta³a interesowaæ siê dalsz± wspó³prac± z Webzen i obecnie gra znów nale¿y wy³±cznie do twórców i jest przez ni± utrzymywana. Przy okazji wy³±czenia serwerów gry na czas transferu przechowywanych danych z firmy K2 (co trwa³o parê dni), wprowadzono Season 4, który wprowadzi³ ogromne zmiany w grze, w tym: zmianê interfejsu u¿ytkownika, wiele nowych krain oraz now± klasê - Summoner. Zmieniono tak¿e sposób wyró¿niania u¿ytkowników p³atnych kont – wcze¶niej dla darmowych graczy by³y dostêpne wy³±cznie 3 serwery (jeden non-pvp i dwa pvp), a dla u¿ytkowników Premium pozosta³e kilkana¶cie, obecnie dla wszystkich u¿ytkowików jest dostêpnych 7 serwerów (Valhalla posiada 9), a u¿ytkownicy chc±cy szybszego rozwoju postaci kupuj± specjalne przedmioty to umo¿liwiaj±ce.
Spis tre¶ci
Przebieg gry
Gra polega na rozwijaniu umiejêtno¶ci wybranej przez siebie postaci poprzez walkê z potworami i zdobywanie kolejnych poziomów. Za ka¿dy poziom, gracz uzyskuje 5 punktów (MG i DL dostaj± 7 punktów). Po wykonaniu questa (zadania), dostêpnego dla DK, Elfa, DW, Summonera na 150 poziomie – postaæ otrzymuje 20 pkt do rozdania i zmienia siê w BK, ME, SM, BS. Je¶li postaæ wykona drugie zadanie, dostêpne od 220 poziomu, dostanie dodatkowy 1 punkt za ka¿dy kolejny poziom. Punkty rozdysponowaæ mo¿na pomiêdzy cechy postaci: si³ê, zrêczno¶æ, ¿ywotno¶æ, energiê, oraz unikaln±, dostêpn± tylko dla Dark Lorda, umiejêtno¶æ dowodzenia (ang. command).
W grze wiêkszo¶æ swojego czasu gracz po¶wiêca zabijaniu potworów, kupowaniu b±d¼ znajdowaniu nowych rodzajów zbroi, orê¿a lub przedmiotów, dziêki którym mo¿e poznaæ nowe techniki lub zaklêcia. Wiêkszo¶ci przedmiotów u¿ywaæ mog± jedynie przedstawiciele danej klasy, co sprawia, ¿e handel z pozosta³ymi graczami jest nieodzowny w rozgrywce, lecz istniej± te¿ takie, które s± dostêpne dla dwóch, lub wiêcej postaci. Dodatkiem jest projekt graficzny przedmiotów.
Prywatne serwery
Istniej± tak¿e prywatne serwery, na których maksymalne poziomy postaci s± ró¿ne. Na wiêkszo¶ci prywatnych serwerów po osi±gniêciu maksymalnego poziomu mo¿na wykonaæ reset postaci, który w zale¿no¶ci od opcji serwera mo¿e cofaæ lub nie statystyki postaci. Po "od¶wie¿eniu" postaæ gra od 1 poziomu, ale ze statystykami sprzed resetu, albo ich czê¶ci±. Na niektórych prywatnych serwerach reset jest wykonywany nie do 1 poziomu, ale do innego, okre¶lonego przez administratorów serwera. Nale¿y pamiêtaæ, i¿ istnieje maksymalna ilo¶æ statystyk które mo¿emy posiadaæ. Przekroczenie tej granicy wi±¿e siê z b³êdami w grze, a nawet utrat± postaci.
Rodzaje postaci
Gracz ma do wyboru sze¶æ postaci (piêæ "tradycyjnych" oraz jedna z nowszej wersji):
* Dark Knight (Mroczny Rycerz, w skrócie DK) – charakteryzuje siê umiejêtno¶ci± walki wrêcz, du¿± odporno¶ci± na ciosy, minimaln± znajomo¶ci± magii i medycyny, stosuje ró¿ne rodzaje broni - po osi±gniêciu 150 poziomu i wykonaniu zadania postaæ przemienia siê w Blade Knighta (w skrócie BK). Po wykonaniu zadania dostêpnego na 220 poziomie postaæ dostaje "combo" – umiejêtno¶æ ³±czenia trzech umiejêtno¶ci bitewnych (tylko Blade Knight mo¿e stosowaæ combo). Po osi±gniêciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postaæ przemienia siê w Blade Master'a.
* Dark Wizard (Mroczny Czarodziej, w skrócie DW) – doskona³y do walki w dystansie, u¿ywaj±cy w walce ró¿norodnych czarów – po osi±gniêciu 150 poziomu i wykonaniu zadania postaæ przemienia siê w Soul Mastera (w skrócie SM). Po wykonaniu zadania dostêpnego na 220 poziomie postaæ otrzymuje mo¿liwo¶æ u¿ywania czaru "nova". Po osi±gniêciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postaæ przemienia siê w Grand Master'a.
* Fairy Elf (Energy Elf w skrócie EE, Agility Elf w skrócie AE) – Elfy rozwijaj± siê w dwóch zasadniczych kierunkach: energy elf, czyli elf energetyczny i agility elf, czyli elf zrêczno¶ciowy. EE zasadniczo nie miesza siê do walki, jej rola to dawanie aur sobie oraz innym postaciom, posiada trzy aury: defensywn±, ofensywn± i lecz±c±, potrafi równie¿ przywo³ywaæ z za¶wiatów stwory walcz±ce po stronie elfa i jej dru¿yny. AE u¿ywa ³uków i kuszy i walczy z dystansu, posiadaj±c dodatkowo Ice Arrow (lodow± strza³ê). Niektórzy gracze tworz± z lepszym lub gorszym efektem tak zwan± hybrydê, elfa posiadaj±cego czê¶æ cech EE i czê¶æ AE. Po osi±gniêciu 150 poziomu i wykonaniu zadania, postaæ przemienia siê w Muse Elfa (w skrócie ME). Po wykonaniu zadania dostêpnego na 220 poziomie dostaje skill "infinity arrow', sprawiaj±cy, ¿e zamiast strza³ zu¿ywa siê dodatkowa mana (tylko Muse Elf mo¿e u¿ywaæ tej umiejêtno¶ci). Po osi±gniêciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postaæ przemienia siê w High Elf'a.
* Magic Gladiator – (Magiczny Gladiator, w skrócie MG) – gdy gracz osi±gnie 220 poziom jedn± z pocz±tkowych postaci, bêdzie mieæ mo¿liwo¶æ stworzenia Magicznego Gladiatora, który posiada czê¶æ cech Rycerza i Maga. Za ka¿dy poziom Magiczny Gladiator uzyskuje 7 punktów do rozdysponowania pomiêdzy cechy postaci , lecz nie mo¿e on nosiæ he³mu. Po osi±gniêciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postaæ przemienia siê w Duel Master'a.
* Dark Lord – (Mroczny W³adca, w skrócie DL) – postaæ dostêpna po uzyskaniu 250 poziomu inn± postaci±. Uzyskuje 7 punktów umiejêtno¶ci na poziom. Oprócz nowych umiejêtno¶ci posiada równie¿ unikatowy atrybut "command", który mo¿e rozwijaæ (lub nie) wedle ¿yczenia. Postaæ ta ma równie¿ mo¿liwo¶æ jazdy na koniu przeznaczonym specjalnie dla tej postaci, oraz korzystania z pomocy kruka, który okazuje siê niezast±pionym towarzyszem w walce. Postaæ ta zamiast skrzyde³, dostêpnych innym postaciom, u¿ywa peleryny zwanej Cape of Lord. Po osi±gniêciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postaæ przemienia siê w Lord Emperor'a.
* Summoner – Postaæ wprowadzona w trzecim sezonie MU online. Summoner dysponuje skillami o du¿ym zasiêgu. Mo¿e zadawaæ równie¿ dwa rodzaje obra¿eñ: wizard'y (czary) i spiritual'e. Nosi broñ o nazwie staff, która podnosi uszkodzenia czarów i uszkodzenia spiritual. Summoner mo¿e u¿ywaæ niektórych czarów DW, oraz niektórych jego broni. Ma mo¿liwo¶æ noszenia ksi±¿ek. Po osi±gniêciu 150 poziomu i wykonaniu zadania, postaæ przemienia siê w Bloody Summonera, a po osi±gniêciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postaæ przemienia siê w Dimension Mastera.
Mapy
* Lorencia – miasto g³ównie zamieszkiwane przez ludzi. Mo¿na tu znale¼æ wiele sklepów i to tutaj swoj± przygodê rozpoczynaj± nowi gracze (oprócz Elfa i Summonera). Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Giant".
* Noria – wioska Elfów, le¿±ca na pó³noc od Lorencii. Tutaj mo¿emy spotkaæ wiele ba¶niowych stworów, które wbrew pozorom nie s± wobec nas mile nastawione. Tutaj rozgrywkê rozpoczyna ka¿dy Fairy Elf. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Stone Golem".
* Devias – miasto po³o¿one na zachód od Lorencii. Panuje tu ostra zima. Tutaj gracze zmierz± siê z ró¿norodnymi potworami - od asasynów po yeti. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Ice Queen".
* Dungeon(1-3) – mapa po³o¿ona pod ziemi±. Wej¶cie do lochów znajduje siê w Lorencii. Straszy tu wiele potworów takich , jak duchy czy szkielety. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Gorgon".
* Lost Tower(1-7) – Zaginiona Wie¿a. Wej¶cie do owego budynku znajduje siê w Devias. Mo¿na tu spotkaæ wiele stworzeñ, które tylko czyhaj±, by zabiæ naszego bohatera. Tutaj gracz ma za zadanie przeciwstawiæ siê Umar³ym Rycerzom, Czarodziejom, demonom i wielu innym przeciwnikom. Kraina ta zosta³a dodana po jakim¶ czasie od startu serwera globalnego. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Balrog" który znajduje siê na koñcu krainy. Miejsce to czêsto jest nazywane przez graczy Lost Tower 8.
* Atlans – podwodny ¶wiat. Wej¶cie do Atlans znajduje siê w Norii. Jest to mapa dla do¶wiadczonych przeciwników, gdy¿ ³atwo tu zostaæ zaatakowanym przez podmorskie stworzenia, które bywaj± potê¿ne. W bardzo dawnych wersjach Beta mo¿na by³o wej¶æ do niej tylko w dru¿ynie. Kraina ta zosta³a dodana po jakim¶ czasie od startu serwera globalnego. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Hydra".
* Tarkan – ogromna pustynia do której wej¶cie znajduje siê w g³êbinach Atlans. Tutaj graj± tylko gracze na wysokich poziomach, gdy¿ nie³atwo tu przetrwaæ. Walczy siê tu z ró¿nymi wielkimi potworami. Kraina dodana w wersji 0.99. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Death Beam Knight".
* Icarus – podniebna kraina (aby wej¶æ, wymagane s± skrzyd³a, peleryna albo dinorant). Jest tu wiele potê¿nych potworów zdolnych pokonaæ nawet najsilniejszych graczy. Kraina dodana w wersji 0.99, wej¶cie do niej znajduje siê w Lost Tower 7 tak zwanym Lost Tower 8. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Phoenix of Darkness".
* Arena/Stadium – mapa s³u¿±ca do gry w "pi³kê no¿n±", a tak¿e do rozgrywania pojedynków organizowanych przez MM/GM. Na prywatnych serwerach czêsto kolejne miejsce, gdzie walczymy z potworami.
* Land Of Trial – na tê mapê mog± wej¶æ jedynie w³adcy zamku, chyba ¿e udostêpni± mapê lub wprowadz± op³atê za wej¶cie. Bardzo ³atwo tu o dobre przedmioty, jak i o ¶mieræ. Kraina dodana w wersji 1.0. Najsilniejszym potworem na tej mapie, a zarazem jednym z najsilniejszych w grze jest "Erohim".
* Kalima(1-6) – dostêp do tej mapy uzyskuje siê po wyrzuceniu (poza Safe Zone) na ziemiê Lost Map, któr± tworzy siê zbieraj±c i scalaj±c 5 Symbol of Kundun o tym samym poziomie. Kraina dodana w wersji 1.0. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Illusion of Kundun (1-6)", pokonanie go otwiera bramê do nastêpnego poziomu Kalimy.
* Kalima(7) – dostêp do tej mapy uzyskuje siê po wyrzuceniu (poza Safe Zone) na ziemiê Lost Map +7, któr± tworzy siê zbieraj±c i scalaj±c 5 Symbol of Kundun +7. Najsilniejszym potworem na tej mapie, a zarazem najsilniejszym potworem w grze jest "Kundun".
* Aida – le¶na kraina, w tej krainie z potworów mo¿e wypada¶æ Gem of secret. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Hell Maine".
* Crywolf Fortress – forteca p³acz±cych wilków, tutaj odbywa siê Crywolf Event i tylko tutaj z potworów wypadaj± czê¶ci wymagane do stworzenia Fenrira. Najsilniejszym potworem na tej mapie, a zarazem jednym z najsilniejszych w grze jest "Balgass" (mo¿na go spotkaæ tylko podczas Crywolf Event).
* Valley of Loren – miejsce w którym co jaki¶ czas rozgrywa siê walka o panowanie nad zamkiem (Castle Siege). Mistrz zwyciêskiej gildii ustala podatek w sklepach, oraz cenê wej¶cia do Land of Trials. Tutaj tak¿e odbywa siê Deep Event.
* Kanturu – sk³adanka trzech map: Kanturu, Kanturu Remains oraz Kanturu Core. Pierwsza czê¶æ, to las, druga to laboratorium, za¶ Kanturu Core to Mapa Eventowa w której odbywa siê Kanturu Event, oraz w której przebywa Eplis. Tylko tutaj wypada Moon Ring, oraz Gem Stone. Najsilniejszym potworem na tej mapie, a zarazem jednym z najsilniejszych w grze jest "Nightmare".
* Barracks – Mroczna mapa, przypominaj±ca krajobraz po wojnie. Tutaj Balgass zbiera wojowników na szturm na Crywolf Fortress. Lec± tutaj czê¶ci potrzebne do tworzenia Skrzyde³ 3 poziomu. Tutaj tak¿e odbywa siê jedna z czê¶ci questa otrzymywanego na 400 poziomie.
* Refuge – Kraina questowa. Tutaj odbywa siê ostatnia czê¶æ questa otrzymywanego na 400 poziomie.
* Silent Map – Kraina dostêpna tylko dla Game Masterów, na niektórych prywatnych serwerach mapa ma tak¿e inne zastosowania.
* Elbeland – Kraina startowa Summonera.
* Keth-Hotum – Nowa kraina, zaznaczona na mapie Mu Online. Wg. koreañskiej strony mia³a pojawiæ siê w Season IV, lecz nie ukaza³a siê. (Jeszcze nie dodana)
Na prywatnych serwerach mo¿na równie¿ znale¼æ takie mapy jak Place of Exile lub Icarus II.
Ogólny wykres ukazuj±cy z jakich miast mo¿na dostaæ siê do wybranych lokacji:
* Lorencia→Noria
* Lorencia→Devias
* Lorencia→Dungeon 1→2→3
* Devias→Lost Tower 1→2→3→4→5→6→7
* Devias→Elbeland
* Lost Tower 7→Icarus
* Noria→Atlans
* Atlans→Tarkan
* Noria→Aida
* Lorencia→Valley of Loren
* Valley of Loren→Crywolf
* Valley of Loren→Land of Trials
* Tarkan→Kanturu→Kanturu Remains→Refinery Tower
* Crywolf→Barracks of Balgass
* Barrack→Refuge
* Elbeland→Devias
* Elbeland→Atlans
Oprócz wy¿ej wymienionych map istniej± jeszcze 4 dodatkowe lokacje, które s± swego rodzaju "konkursami" rozgrywanymi co jaki¶ czas. Do tych map nale¿± Blood Castle, Chaos Castle, Devil Square i Illusion Temple. Mo¿na siê na nie dostaæ, je¶li postaæ posiada specjalne zaproszenie.
Eventy
* Golden Invasion – odbywa siê regularnie co kilka lub kilkana¶cie godzin. W tym czasie na kilku mapach pojawiaj± siê z³ote potwory odpowiednie dla ka¿dej mapy. W Lorencji pojawiaj± siê z³ote gobliny i z³oty smok . W Norii mo¿na znale¼æ z³ote smoczki i z³ote smoki. W Davias znajdziemy z³ote smoczki, smoki, oraz "Taikany". W Tarkanie pojawia siê Golden Tantallos, a w Atlans Golden Lizard King. Zdobyty w ten sposób Box of Kundun lub Box of Luck mo¿na wyrzuciæ na ziemiê i zdobyæ w ten sposób warto¶ciowy przedmiot (excellent) lub pieni±dze (zen).
* Blood Castle (1-8) – rozgrywka nastêpuje co kilka godzin. Aby wzi±æ w nim udzia³ nale¿y posiadaæ Invisible Cloak o takim samym poziomie, na jaki poziom eventu chcemy siê dostaæ. Gdy pojawi siê informacja o rozpoczêciu eventu nale¿y udaæ siê do Archangela w Devias i wej¶æ na mapê eventow± przy pomocy tego przedmiotu. Po ukoñczeniu odliczania jest 15 minut na przej¶cie przez t³um potworów i zniszczenie bramy. Aby móc zniszczyæ bramê nale¿y zabiæ dan± ilo¶æ potworów (40*ilo¶æ graczy bior±c± udzia³ w evencie), moc tych potworów zale¿na jest od poziomu eventu, a poziom eventu od poziomu postaci. Po zniszczeniu bramy nale¿y zabiæ kolejne, tym razem silniejsze potwory (2*ilo¶æ postaci bior±cych udzia³ w evencie), zniszczyæ kryszta³ow± statuê oraz wróciæ do punktu wyj¶cia z przedmiotem, który nam z niej wypad³, gdzie oddajemy go Anio³owi. Gry to zrobimy, ka¿dy uczestnik eventu, który w tym czasie by³ w dru¿ynie osoby oddaj±cej przedmiot dostanie nagrodê - Jewel of Chaos. Po wykonaniu questa na 400 lvlu jest dostêpny 8 poziom BC.
* Devil Square (1-7) – jak w powy¿szym evencie, aby wej¶æ u¿ywamy zaproszenia (Devil Invitation). Poziomy s± dopasowane do naszego bohatera. Mamy 20 minut, na to ¿eby wytrwaæ do koñca. Event polega na zabijaniu stworów bez do ukoñczenia eventu. Po up³yniêciu czasu na to przeznaczonego potwory znikaj±, a nasze postacie przenosi do zwyk³ej krainy. Korzystne w tym przypadku jest posiadanie skrzyde³ przez postaæ w grze. Na najwy¿szym poziomie mo¿na spotkaæ specjalnego Bossa ("Cursed King"). Po wykonaniu zadania na 400 lvlu jest dostêpny 7 poziom DS.
* Chaos Castle (1-7) – jak we wszystkich dostêpnych eventach w tej grze, po u¿yciu zaproszenia przenosi nas do miejsca, w którym rozgrywa siê event. Mapa , na której rozgrywa siê ten event sama w sobie jest bardzo ma³a. Potwory oraz gracze wygl±daj± w Chaos Castle tak samo, jedyne co mo¿emy rozró¿niæ to klasy postaci, poniewa¿ Dark Knight/Blade Knight , Dark Lord oraz Magic Gladiator posiadaj± miecze , Fairy Elf/Muse Elf kusze , a Dark Wizard/Soul Master ró¿d¿kê. W przeciwieñstwie do wy¿ej wymienionych eventów w tym walczymy nie tylko z potworami ale tak¿e z innymi graczami. W trakcie walki musimy uwa¿aæ, gdzie stoimy, gdy¿ potwory, po zabiciu ich przez nas - wybuchaj± i odrzucaj± nas w stronê krawêdzi mapy, z której mo¿emy spa¶æ (koñczy to dla nas event). Mamy okre¶lony czas na zabicie konkretnej ilo¶ci przeciwników (potworów i graczy). Wygrywa ten gracz , który jako ostatni utrzyma siê przy ¿yciu , lub po zakoñczeniu eventu bêdzie mia³ na koncie najwiêcej zabójstw ze wszystkich graczy pozosta³ych na planszy.
* Castle Siege – g³ównym celem jest tutaj zdobycie zamku w Valley of Loren. Cz³onkowie gildii panuj±cej nad zamkiem maj± dostêp do krainy "Land of Trials". Gracze nie bêd±cy w tej gildii nie maja wstêpu do LoT (GM gildii w³adaj±cej zamkiem mo¿e zakazaæ im wstêpu lub ustaliæ podatek od pojedynczego wej¶cia do LoT dla graczy spoza gildii/sojuszu – w ten sposób gildia mo¿e zarabiaæ zeny). W CS bior± udzia³ 1 sojusz broni±cy (defending team) i 3 sojusze atakuj±ce (invading team), je¶li jednak do jednego CS zarejestruje siê wiêcej gildii atakuj±cych to wspomagaj± one g³ówn± gildiê atakuj±c± (invading team) i tak samo z przeciwnej strony (defending team). Maksymalnie mo¿e zarejestrowaæ siê do 4 gildii wspomagaj±cych. G³ówne gildie bêd± oznaczone jako "Maintain", za¶ wspomagaj±ce jako "Assist". Nazwa sojuszu jest brana od g³ównej gildii. Event trwa 2 godziny.
* White Wizard – tutaj co okre¶lony czas pojawia siê armia bia³ego czarodzieja (wygl±da on jak Cursed King z t± ró¿nic±, ¿e ma bia³± szatê) , czyli on sam i orkowie (s± oni wiêksi ni¿ ich "koledzy" z Blood Castle). WW pojawia siê w Norii, Lorencji i Devias w tym samym czasie, a z jego oddzia³ów wypadaj± zeny i Wizard Ringi, lecz mo¿na mieæ tylko jeden taki przy sobie. Z samego Wizarda wypada Jewel Of Bless.
* Deep Event – odbywa siê w Valley of Loren, codziennie o ustalonej porze. Ma 3 fazy, w których kolejno pojawiaj± siê coraz silniejsze potwory. Na samym koñcu pojawia siê Erohim, boss mapy Land of Trial. Lec± z niego bardzo warto¶ciowe przedmioty.
* CryWolf – nale¿y tu pokonaæ armiê Balgassa, który z rozkazu Kunduna próbuje zdobyæ fortecê w CryWolf. Aby event móg³ siê odbyæ, co najmniej 1 elf musi stan±æ na o³tarzu, gdzie mo¿e odnawiaæ ¿ycie statuy wilka (je¶li statua zostanie zniszczona, to przegrywamy). Event wygrywamy, gdy z armii Balgassa zostan± zabite wszystkie Dark Elfy (jest ich 12, przed ich zabiciem Balgass jest nie¶miertelny) i samego Balgassa. Mamy na to 15 minut.
* Kantru Event – polega na zabiciu 3 bossów. Event ma 3 fazy, po których do zabicia s± kolejno: Left Maya's hand, Right Maya's Hand, i Nightmare. Przed trzeci± faza eventu, trzeba tak¿e zabiæ obie rêce naraz. Gdy uda siê pokonaæ nightmare, to przez okre¶lony czas Core Gate przenosi nas do miejsca w którym przebywa Eplis, potrafi ona wyzwalaæ Jewel of Harmony z Gemstonów. Aby wzi±æ udzia³ w evencie nale¿y posiadaæ "Moonstone Ring".
* Ilusion Temple (1-6) – rozgrywa siê w nie wiêcej, ni¿ 10 osób, podzielonych na dwie grupy. Zadaniem dru¿yny jest zdobycie Cursed Temple Water (losowo generowane na jednym z rogów mapy) i dostarczenie go do swojego piedesta³u. Woda znacznie spowalnia postaæ i uniemo¿liwia jej korzystanie z teleportów, co czyni j± do¶æ ³atwym celem ataków przeciwnika. Nagrod± dla wygranej dru¿yny jest z³oty Fenrir.
Przedmioty
W grze wystêpuje du¿o rozmaitych przedmiotów, odmiennych dla ka¿dej z klas postaci (z pewnymi wyj±tkami).
Poziom Przedmiotu – Wraz ze wzrostem poziomu przedmiotu podnosi siê ochrona lub obra¿enia zadawane przez ów przedmiot. Poza tym:
* Przedmiot na 0, 1, 2 poziomie nie ¶wieci.
* Przedmiot na 3, 4 poziomie ¶wieci na przyciemniony br±z,
* Przedmiot na 5, 6 poziomie ¶wieci na ciemnoniebiesko,
* Przedmiot na 7, 8 poziomie po³yskuje na ¿ó³to, lub na inne kolory, w zale¿no¶ci od przedmiotu
* Przedmiot na 9, 10 poziomie ¶wieci bardzo jasno (je¿eli ma ca³y set +10 to dodaje 5% do obrony).
* Przedmiot na 11 poziomie ¶wieci tak jak na 9 i 10, lecz dodatkowo wystêpuje efekt b³ysku. Gdy postaæ posiada ca³y set +11, dooko³a postaci lataj± z³ote kulki oraz z³ote wstêgi. (Je¿eli ma ca³y set na +11 dodaje siê 10% do obrony)
* Przedmiot na 12 ¶wieci tak samo jak na +11 lecz gdy uzbiera siê komplet przedmiotów +12 to, zamiast kulek i wst±¿ek naoko³o postaci przelatuj± b³êkitno-z³ote wstêgi i obrona zwiêksza siê o 15%.
* 13 poziomie ¶wieci tak samo jak na +11 czy +12, z tym ¿e efekt b³ysku pojawia siê z du¿o wiêksz± czêstotliwo¶ci±. Premia za set +13 wynosi 20%. W lepszych setach wystêpuje dodatkowo unosz±cy siê w wokó³ postaci py³ek ró¿nych kolorów.
Dodatkowe opcje przedmiotów – przedmioty mog± mieæ równie¿ dodatkowe opcje ulepszaj±ce atak/obronê postaci:
* Additional Defense – dodatkowa obrona (4,8,12,16 , na prywatnych serwerach tak¿e 20,24,28)
* Additional Damage – dodatkowe obra¿enia (4,8,12,16 , na prywatnych serwerach tak¿e 20,24,28)
* Luck [L] – szczê¶cie – podnosi o 25% szansê powodzenia przy podnoszeniu poziomu przedmiotu oraz zwiêksza szansê na krytyczne obra¿enia o 5%.
* Skill [S] – magiczny atak z broni
* HP recovery – co parê sekund leczy postaæ o 1,2,3 lub 4%. Na prywatnych serwerach tak¿e 5,6 i 7% (dostêpne tylko na pier¶cieniach, naszyjnikach i skrzyd³ach).
Przedmioty doskona³e (Excellent) – wypadaj± bardzo rzadko, tote¿ maj± zwiêkszon± obronê/atak, ni¿ ich zwyk³e odpowiedniki. Do tego ka¿dy doskona³y przedmiot ma dodatkow± cechê:
* Reflect +5% [REF] – odbicie 5% otrzymanych obra¿eñ z powrotem do przeciwnika.
* Increase Acquisition of Zen after hunting monsters +40% [ZEN] – zwiêksza ilo¶æ wypadanych zen o 40%.
* Defence Success Rate +10% [DSR] – zwiêksza szansê uniku ciosu o 10%
* Damage Decrease +4% [DD] – zmiejsza otrzymywane obra¿enia o 4%.
* Increase HP +4% [HP] – zwiêksza punkty ¿ycia o 4%.
* Increase Mana +4% [MANA] – zwiêksza punkty many o 4%.
* Increase attacking (wizardry) speed +7 [SPEED] – zwiêksza prêdko¶æ ataku o 7.
* Excellent Damage Rate +10% [EDR] – 10% szansa na zadanie 120% maksymalnych obra¿eñ.
* Life/8 – przywraca 1/8 HP po zabiciu moba.
* Mana/8 – przywraca 1/8 Many po zabiciu moba.
* LvL / 20 - zwiêksze atak (damage) o lvl / 20 np. 200lvl / 20 = +10 damage
* Increase Damage +2% – zwiêksza obra¿enia o 2%.
* Ignore opponent's defence 3% – 3% szans na ominiêcie defa przeciwnika - atak z max. si³± (tylko skrzyd³a 2 i 3 poziomu i peleryna Dark Lorda; niektóre Ancient sety zwiêkszaj± opcjê o 5 %)
Przedmioty staro¿ytne (Ancient)' – Rzadsze jeszcze od excellentów. Dodatkowe cechy zdobywa w miarê kompletowania seta.
* Warrior Leather Set - Armor, Helm, Pants, Gauntlts, Boots, Ring of Ice, Morning Star
* Hyperion Bronze Set - Armor, Pants, Boots
* Eplete Scale Set - Scale Armoe, Pants, Helmet, Plate Shield, Pedant of Lightning
* Garuda Brass Set - Brass Armor,Pants, Gauntlets, Boots, Pedenat of Fire
* Kantata Plate Set - Armor, Gauntlets, Boots, Ring of Poison, Ring of Wind
* Hyon Dragon Set - Helmet, Gauntles, Boots, Lightning Sword
* Apollo Pad Set - Helmet, Armor, Pants, Gauntlets, Skull Staff, Ring of Magic
* Evis Bone Set - Armor, Pants, Boots, Pendant of Wind
* Heras Sphinx Set - Armor, Pants, Boots, Gloves, Helm, Skull Shield
* Anubis Legendary Set - Armor, Pants, Helm, Ring of Earth
* Ceto Vine Set - Helm, Pants, Gloves, Boots, Rapier, Rng of Earth
* Gaia Silk Set - Armor, Helm, Pants, Gloves, Golden Crossbow.
* Odin Wind Set - Armor, Helm, Pants, Gloves, Boots.
* Argo Spirit Set - Armor, Pants, Gloves.
* Gywen Guardian Set - Armor, Pants, Gloves, Sliver Bow, Pendant of Ability.
* Gaion Storm Crow Set - Armor, Pants, Pendant of Water.
Skrzyd³a
Skrzyd³a s± nieodzown± czê¶ci± gry Mu online. Jest to charakterystyczna cecha gry firmy Webzen. Na pocz±tku gry ka¿dy gracz maj±cy kiepski poziom d±¿y do zdobycia skrzyde³ lub zdobycia odpowiedniego poziomu aby móc je¼dziæ na Dinorancie. W skrócie Dinorant to ulepszona wersja Horn of Urnii. Aby mieæ dinoranta nale¿y zdobyæ Jevel Of Chaos, Horn Of Uniria 10 sztuk 500,000 Zen (waluta w Mu). Udajemy siê do pralki goblinów w Norii i "pierzemy" te przedmioty. Wychodzi nam Horn of Dinorant. Teraz bez skrzyde³ mo¿emy chodziæ po Icarusie. "Wingi" Wystêpuj± w 3 ró¿nych poziomach:
* 1 poziom – bez ¿adnych opcji mo¿na je nosiæ od 180 poziomu
o Dla ELFa : Fairy Wings
o Dla DK / MG : Satan Wings
o Dla DW / MG : Wings of Heaven (na niektórych prywatnych serverach Angel Wings)
o Dla Sum: Misery Wings
* 2 poziom – bez ¿adnych opcji mo¿na je nosiæ od 215 poziomu
o Dla ME : Wings of Spirit
o Dla BK : Wings of Dragon (na niektórych serwerach Wings of Devil/Devil Wings)
o Dla SM : Wings of Soul (na niektórych serwerach Archangel Wings)
o Dla MG : Wings of Darkness
o Dla BS : Wings of Despair
o Dla DL : Cape of lord
* 3 poziom – mo¿na je nosiæ od 400 poziomu bez wzglêdu na opcje (dostêpne tylko na Season III)
o Dla HE : Wings of Illusion
o Dla BM : Wings of Storm
o Dla GM : Wings of Vortex (na niektórych serverach Space-Time)
o Dla DM : Wings of Doom (na niektórych serverach Hurricane)
o Dla LE : Mantle of Monarch
o Dla Sum: Wings of Violet Wind
Dru¿yny
Istnieje mo¿liwo¶æ uformowania dru¿yny. Daje to kilka mo¿liwo¶ci jak i ograniczeñ:
* Gracze, którzy utworz± dru¿ynê, widz± nad g³owami towarzyszy wska¼niki punktów ¿ycia - pozwala to obserwowaæ kolegów i w razie potrzeby pomóc im.
* Graj±c zespo³owo gracze mog± wyprawiaæ siê na silniejszych przeciwników, co daje mo¿liwo¶æ zdobycia lepszych przedmiotów.
* W oknie dru¿yny sprawdziæ mo¿na ilo¶æ pozosta³ych punktów ¿ycia jej cz³onków oraz ich po³o¿enie na mapie.
* Punkty do¶wiadczenia w dru¿ynie rozk³adaj± siê inaczej ni¿ podczas samodzielnej walki. Im wiêcej ró¿nych klas postaci w dru¿ynie, tym wiêcej do¶wiadczenia dostaj± jej cz³onkowie. Z potworów czê¶ciej wypadaj± równie¿ lepsze przedmioty.
* Rozmawianie z osobami w dru¿ynie:
Rozmowê w obrêbie dru¿yny inicjuje siê poprzez wpisanie znaku tyldy przed wypowiedzi±. Na przyk³ad:
~Hej, widzia³em z³otego goblina w Norii, chod¼cie :-)
* Mo¿na byæ cz³onkiem tylko jednej dru¿yny na raz.
* Jedynie za³o¿yciel dru¿yny mo¿e rozwi±zaæ j± lub usun±æ z niej kogo¶ (chyba ¿e cz³onek dru¿ny sam z niej odejdzie).
Gildie
Gildie to klany zak³adane przez graczy. Mo¿e j± za³o¿yæ jedynie postaæ powy¿ej 100 poziomu, jednak do klanu mog± wstêpowaæ wszyscy gracze. Gildie u³atwiaj± komunikacjê i handel pomiêdzy graczami.
Gildie mog± utrzymywaæ miêdzy sob± stosunki dyplomatyczne, które nadaj± za³o¿yciele klanów. Poszczególne gildie mog± zak³adaæ miêdzy sob± sojusze, aby w ten sposob stawa³y siê silniejsze. Istnieje równie¿ mo¿liwo¶æ prowadzenia miêdzy sob± wojny. Wtedy cz³onkowie rywalizuj±cych klanów mog± zabijaæ siê nawzajem bez ¿adnych konsekwencji. Bitwa prowadzona jest do 10 wygranych. Na niektórych serwerach prowadzone s± rankingi gildii, które wygra³y najwiêcej wojen. Gildie mog± tak¿e podpisaæ pewien pakt o wrogim nastawieniu. Od momentu podpisaniu aktu wrogo¶ci cz³onkowie gildii mog± siê zabijaæ bez ponoszenia ¿adnych konsekwencji. Na przerwanie wrogo¶ci wymagana jest zgoda za³o¿ycieli wrogich gildii.
redfighterxp - 20-03-2010 13:03
@BUMP
OverMu
Server Name - OverMu 1
Website: www.overmu.pl
Forum: www.forum.overmu.pl
OverMu
Server Name - OverMu 2
Website: s2.overmu.pl
Forum: www.forum.overmu.pl
redfighterxp - 23-05-2010 10:40
How to make a Fenrir Information Over Mu Online
Fenrir
* Level 300 above Blade Knight, Soul Master, Muse Elf, Magic Gladiator and Dark Lord can use Fenrir.
* Repair and resurrection.
o Horn of Fenrir can be repaired.
o Fenrir contains maximum durability and it will decrease when damaged.
o Repair can be done using Jewel of bless.
+ When repairing process fails Jewel of bless will disappear
* Attacking
o Plasma storm is an exclusive skill which can only be used when Fenrir is equipped. (Mana 50, AG 20)
o Plasma storm will not damage any other characters except the target during PvP.
o Can be used during Castle Siege but it can also damage the same team.
Fenrir Combination
Stage 1
* Talk with the Chaos Goblin located in Noria.
* Use the option Regular Combination.
* In the 8 x 4 Chaos storage area, place:
o 20 pieces of Splinter of Armor
o 20 pieces of Bless of Guardian
o 1 Jewel of Chaos
This combination will produce a Piece of Horn (70% success rate)
Stage 2
* Talk with the Chaos Goblin located in Noria.
* Use the option Regular Combination.
* In the 8 x 4 Chaos storage area, place:
o 5 Piece of Horn
o 10 pieces of Claw of Beast
o 1 Jewel of Chaos
This combination will produce a Broken Horn (70% success rate)
Stage 3
* Talk with the Chaos Goblin located in Noria.
* Use the option Regular Combination.
* In the 8 X 4 Chaos storage area, place:
o 1 Broken Horn
o 3 Jewels of Life
o 1 Jewel of Chaos
o 10M Zen
This combination will produce a Horn of Fenrir (30% success rate)
Upgrading the Horn
* Talk with the Chaos Goblin located in Noria.
* Use the option Regular Combination.
* In the 8 X 4 Chaos storage area, place:
o 1 Horn of Fenrir
o 5 Jewels of Life
o 1 Jewel of Chaos
o One or more Level 4 (minimum), Option 4 (minimum) Weapon to Create Destruction Fenrir
o One or more Level 4 (minimum), Option 4 (minimum) Armor to Create Protection Fenrir
Combination will produce a random mix which can be one of the following:
Black Fenrir - Horn of Fenrir + Destruction (increase final damage)
Blue Fenrir - Horn of Fenrir + Protection (absorb final damage)
Red Fenrir:
http://i294.photobucket.com/albums/m.../redfenrir.jpg
Blue Fenrir:
http://i294.photobucket.com/albums/m...MO/BlueFen.jpg
Black Fenrir:
http://i294.photobucket.com/albums/m...O/Blackfen.jpg
Gold Fenrir:
http://i294.photobucket.com/albums/m...MO/goldfen.jpg
NOTE: Gold Fenrir canNOT be made (yet).
*OverMu Forum(Click) forum.overmu.pl
*OverMu Account Registration(Click) www.overmu.pl Register
*OverMu Dovnload Client(Click) www.overmu.pl Dovnload l
*Experience Rate: 2500x
*Max Stats: 32767
*Drop Rate: 75%
*Reset Level: 400
*BlessBug: On l
*/pkclear
*/Online
*/addstr
*/addagi
*/addvit
*/addene
*/addcmd l
*Devil Square
*Chaos Castle
*White Wizzard
*Golden Dragon
*Red Dragon
*Castle Siege
*Crywolf Event
*Kantru/Maya Event/Nightmare l
*Skype: lienkas5 l
*OverMu 2 Forum(Click) forum.overmu.pl
*OverMu 2 Account Registration(Click) s2.overmu.pl Register
*OverMu 2 Dovnload Client(Click) s2.overmu.pl Dovnload l
*Experience Rate: 1500x
*Max Stats: 32767
*Drop Rate: 70%
*Reset Level: 400
*BlessBug: On l
*/pkclear
*/Online
*/addstr
*/addagi
*/addvit
*/addene
*/addcmd l
*Blood Castle
*Chaos Castle
*Deep Loren Invasion
*Golden Mob Invasion
*White Wizard Invasion
*Illusion event
*Castle Siege
*Crywolf
*Kanturu Event
*Happy Hour
*Raklion Event l
*Skype: lienkas5 l