Mały problem...
Grzegorz_warszawa - 25-06-10 19:19
Mały problem...
Witam,
proszę Państwa spotkałem się ostatnio z dosyć nietypowym problemem na który nie umiem znaleźć rozwiązania w googlu.
Bardzo proszę o jakąkolwiek podpowiedź, co do tego w jaki sposób rozwiązać problem wyskakującego komunikatu o braku zainstalowanej aplikacji StartDrive.
Przesyłam screen.
Bardzo dziękuje za wszystkie informacje.
Grzegorz.
http://raznatydzien.pl/images/stories/screen.jpg
Frank Holman - 25-06-10 22:07
jaki to ma zwiazek z systemem Microsoft windows XP ??????????
carismax - 25-06-10 23:09
Cytat:
(Wiadomość 109726)
jaki to ma zwiazek z systemem Microsoft windows XP ??????????
1. Bo kolega działa na XP-ku
2. Bo kolega nie zwrócił uwagi że powinien napisać to w dziale Software
3. Admin niech przerzuci temat i poszukajmy rozwiązania na wyżej wymieniony problem
Grzegorz_warszawa napisz coś więcej o problemie. Czy ma on coś wspólnego z aplikacją od MIO, kiedy się pojawia ten komunikat (przy uruchomieniu systemu lub jakiejś aplikacji)
Generalnie to proponuję przeinstalować aplikację MioMore
Jak to nie pomorze to pisz...
Krizz - 26-06-10 07:57
Cytat:
(Wiadomość 109731)
1. Bo kolega działa na XP-ku
Właśnie nie do końca.
Nie prowadzimy supportu dla okrojonych wersji windowsów typu Windows MX. Zainstaluj legalną, oficjalną wersję Windowsa XP, a StartDrive bedzie działał.